2004-10-16, 12:13
Medlem
En kompis till mig sa att ett nytt flygbolag kommer dumpa priser till USA efter nyår, nån som vet mer om detta ?
Citera
2004-10-16, 14:44
Medlem
Från Sverige finns det inget sådant.
Citera
2004-10-16, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Air Express
Från Sverige finns det inget sådant.

England då?
Citera
2004-10-16, 22:45
Medlem
Citat:
England då?

Nej, inte det heller. Det finns inget renodlat lågprisflyg över Atlanten. Däremot så säljer fullprisbolagen billiga biljetter men knappast så billigt som rubriken antyder.
Citera
2004-10-16, 23:01
Medlem
kurdiss avatar
Till london kunde man ta sig för 220:- med något lågpris för ett antal månader sedan.
Citera
2004-10-16, 23:10
Medlem
Citat:
Till london kunde man ta sig för 220:- med något lågpris för ett antal månader sedan.

IQ Badboll?
Trådstartaren frågade om det fanns lågprisflyg till USA. Jag svarade då att det inte fanns ifrån Sverige varpå någon frågade om det fanns från England där jag svarade att det inte fanns. Hade man frågat efter lågprisflyg så hade jag svarat därefter.
Citera
2004-10-16, 23:23
Medlem
kurdiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Air Express
IQ Badboll?
Trådstartaren frågade om det fanns lågprisflyg till USA. Jag svarade då att det inte fanns ifrån Sverige varpå någon frågade om det fanns från England där jag svarade att det inte fanns. Hade man frågat efter lågprisflyg så hade jag svarat därefter.

Där ser man, jag missförstod sammanhanget i inlägget.
Citera
2004-10-17, 00:40
Medlem
slokhatts avatar
99 Euro

http://www1.condor.com/tcf/de/langfliegen.jsp
Citera
2004-10-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slokhatt
http://www1.condor.com/tcf/de/langfliegen.jsp

Ja, men då var det som jag trodde. Något mellan lågprisbolag och fullprisbolag säljer billiga biljetter. Om du lyckas köpa en biljett till USA för 99€ så kan jag bara gratulera

Edit: Charterbolag dessutom
Citera
2004-10-26, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredd@n
En kompis till mig sa att ett nytt flygbolag kommer dumpa priser till USA efter nyår, nån som vet mer om detta ?

london-ny brukade vara en ganska billig affär för 199£ men numera är punden för dyr och resan till london, +flygskatt+buss skavsta + tåg till ny flygplats i london + celofanplastmacka+pint på flygplatsen + 15 timmar omväg=missad sömn och upplevelse i ny inte gör det värt det rikigt.. om man inte är sugen på att kolla london samtidigt, då är det ju en bonus att flyga till "gratis"...
Citera
2004-10-26, 11:22
Medlem
wpctds avatar
Aer lingus flyger Irland till USA för runt tusenlappen, men sen tillkommer taxes charges och fees, så slutpriset hamnar nog runt 2000
Citera
2004-10-27, 19:53
Medlem
Ok tack för svaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här