Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-19, 10:06
  #2701
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heat92
Mördad nyligen? Inget med bråket att göra väl? Om det är J*n *l*s*n

Exakt,det var han jag tänkte på.

Han finns ju inte med på sökmotorerna så vad kan ha hänt? Mördad? Utvandrad?
Citera
2020-07-11, 12:34
  #2702
Medlem
hippiekores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahavafan
Död. Järvafältet.


Hur vet du att han dog på Järvafältet? Är de bekräftat?
Citera
2020-09-25, 13:16
  #2703
Medlem
borgir82s avatar
Fortfarande ingen som vet vad som hände dörrvakten?
Citera
2020-12-20, 21:56
  #2704
Medlem
Ingen som har domen i det här fallet?
Hittat en länk i den här tråden på domen men den finns inte kvar på den sidan.

Skulle gärna vilja även se de andra brotten som Timmy(Mr blod) och Gabriel (Mr backslick) har gjort eller varit misstänkte för.
Tack på förhand
__________________
Senast redigerad av Heltutanliv 2020-12-20 kl. 22:55.
Citera
2021-05-17, 10:27
  #2705
Medlem
Charliework86s avatar
Är u..e död? Tråkigt isåfall. Han var den bästa kontakt personen jag haft. Han som fixa mitt dyk examen. Och hjälpte mej med mitt beroende.

https://www.cancerfonden.se/insamlingar/ulf-spangberg
Citera
2021-05-17, 10:32
  #2706
Medlem
borgir82s avatar
Kan någon bekräfta om dörrvakten blev mördad på Järvafältet?
Citera
2021-09-30, 15:06
  #2707
Medlem
Jag kan bekräfta att han hittades död på Järvafältet. Skjuten. Sen är det fortfarande oklart om det var självmord eller mord. Som jag förstod det var det dock självmord men är inget jag kan bekräfta.
Jag jobbade på Söderhallen Biljard under den här perioden.
Citera
2021-10-06, 17:33
  #2708
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PMalone
Jag kan bekräfta att han hittades död på Järvafältet. Skjuten. Sen är det fortfarande oklart om det var självmord eller mord. Som jag förstod det var det dock självmord men är inget jag kan bekräfta.
Jag jobbade på Söderhallen Biljard under den här perioden.

Vad kan ha föranlett (själv)mordet? Led han av psykisk ohälsa? Depression?
Nu är 2 personer som var inblandade i detta slagsmål döda. Tragiskt hur som helst.
Citera
2021-11-24, 21:17
  #2709
Medlem
hippiekores avatar
Knas! Finns det några spekulationer på vad som kan ha hänt om det inte vad självmord? Var han inblandat i något? Vapen, droger eller annan bussines?
Citera
2022-06-29, 23:00
  #2710
Medlem
PeterJihadis avatar
Detta klippet minns man ju och jag skrattar gott för mig själv åt tragikomedin, som denna smått episka händelse bjuder på. Alla inblandade verkar som tagna ur en tecknad film - Blodfejjan, Fyllefarsan, Uppåtkammat, Alfasnuten, Batongturken, Kebabrullen och Skjortturken. Spektaklet gick ifrån att vara en tragikomedi till att sluta i ett eländigt drama, med tanke på de inblandades separata liv och öden. Om nu uppgifterna stämmer att både Ulf Spångberg och Jan (efternamn?) är bortgångna. Någon som kan bekräfta detta?
Och hur går det för Timmy och Gabriel? Håller de sig i skinnet eller vandrar de alltjämt på den breda vägen?
__________________
Senast redigerad av PeterJihadi 2022-06-29 kl. 23:09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback