• 1
  • 2
2010-04-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Tripa är fel ord, det som händer är att man blir förgiftad av för mycket koffein och därför kan man må lite halvdåligt eller som vissa kallar det "att trippa!
Jo, visst är det långt ifrån att trippa men jag har haft grova CEV's och små OEV's på 1g koffein...
Ingen trevlig "tripp" dock...
Citera
2010-04-08, 00:44
Medlem
deadsets avatar
Jag har vid ett par tillfällen slängt i mig en hel karta Neurol Forte, och Sedacur (som dessutom innehåller Citronmeliss och Humle), utan någon som helst effekt.

Nej, det går inte att flumma eller bli trött på Vänderot. Apoteket borde inte få sälja skiten när det är totalt verkningslöst. Börja sälja Propavan receptfritt istället - det fungerar ju åtminstone.
Citera
2010-04-08, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag har vid ett par tillfällen slängt i mig en hel karta Neurol Forte, och Sedacur (som dessutom innehåller Citronmeliss och Humle), utan någon som helst effekt.

Nej, det går inte att flumma eller bli trött på Vänderot. Apoteket borde inte få sälja skiten när det är totalt verkningslöst. Börja sälja Propavan receptfritt istället - det fungerar ju åtminstone.
+1
Citera
2010-04-08, 00:52
Medlem
Huge-0s avatar
Man var inte särskilt utvecklad för 6 år sedan när tråden startades.....
Citera
2011-06-23, 22:30
Medlem
Blir definitivt en aning lugnare och tröttare av 3-5 st.
Citera
2011-06-24, 00:33
Medlem
likeithards avatar
Jag har för mig att maxdosen är typ 4 tabletter? Jag brukade ta det dubbla, typ 8 eller 10 tabletter, oftast i kombination med något annat t ex. receptfria antihistaminer och/eller alkohol.

Jag kan känna av "något", men inte är det mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in