2011-05-28, 00:17
Medlem
Mina föräldar har lyckats ge mig små hörselgångar. Vet inte vad fan det är, bara att hela min familj är så - vi har inte små öron, nej, bara väldigt litet just där man ska stoppa in in-earlurarna. Detta är jobbigt då man får köpa headphones och lalla runt med på stan. Inte riktigt min grej, passar inte mig att gå runt med ett par hörlurar sådär på stan.

Känner folk med samma problem men dom har ingen lösning. Så jag vänder mig till gamla goda flarrebarre, med lösning till allt - finns det sådant här? VART FÅR MAN TAG I DOM?!?!?

Tack på förhand!
Citera
2011-05-28, 00:21
Medlem
Jag vet att det går att gjuta öronproppar efter örat men jag vet inte om det finns liknande för in-ear lurar. Kolla med någon musikbutik som bara pysslar med ljud och inte typ OnOff eller nåt. Någon annan som kanske vet om öronproppsgjutning funkar med in-ear lurar?
Citera
2011-05-28, 00:27
Medlem
Ett-Hatts avatar
Precis som det har nämnts så finns det möjlighet att skräddarsy hörluren efter din hörselgång.

Smakar det så kostar det. Men då är det inte heller något skräp du köper.

http://www.etymotic.com/customfit/index.html
Citera
2011-05-28, 00:45
Medlem
DRE lurarna är väldigt bra. Du får med massa olika sånna "knoppar" också
Citera
2011-05-28, 00:49
Bannlyst
När jag köpte mina Creative In-ears så fick jag med pluggar i tre olika stolekar.

Även klipsch har olika storlekar att välja på:
http://www.klipsch.com/na-en/products/exclusive-oval-ear-tips-overview/
Citera
2011-05-28, 17:43
Medlem
ewallgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sainthz
DRE lurarna är väldigt bra. Du får med massa olika sånna "knoppar" också

Nej de är värdelösa.

Klipsch gör bra mindre lurar, min före detta flickvän var utrustad med väldigt små hörselgångar och mina klipsch x10 passade henne perfekt med de minsta "topparna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in