• 2
  • 3
2011-05-31, 10:40
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Vad har det med självförtroende att göra? han har en bestämd världsbild. Oavsett vad du tycker om det så är det ett självförtroende att tro på något. Det som inte är självförtroende är osäkerhet,.

Tack
Citera
2011-05-31, 10:41
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
jaha ?

Jaha? jag skrev "vilket är väldigt lite
Citera
2011-05-31, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elvira88
Är skorna slitna eller smutsiga så är det inte bra. Då är han fattig eller slafsig.

De flesta har väl inte ens orken för att stå rengöra ett par skor bara för att imponera på en tjej.
Tanken har inte slagit dig att personen ifråga kanske har tidsbrist eller inte orken för det helt enkelt.
Citera
2011-05-31, 10:47
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilogic
De flesta har väl inte ens orken för att stå rengöra ett par skor bara för att imponera på en tjej.
Tanken har inte slagit dig att personen ifråga kanske har tidsbrist eller inte orken för det helt enkelt.

jo, fast det är bra att göra det så fort man har tid. Ren är alltid attraktivt.
Citera
2011-06-03, 00:50
Medlem
Blommigs avatar
Till trådskaparen: Jag är tjej och är precis likadan! Inte det här med skorna, men allt det andra. Alltså om jag själv inte uppfattar mig som megafräsch och megasnygg osv, så uppfattar jag killars inviter som "hån", som att de kanske gör narr av mig. Det vore ju döpinsamt om det vore så att nån flörtade med mig, och så nappar jag på det, och så säger de till mig att de bara skojade. Sånt här hände mig flera gånger på riktigt i högstadiet, så jag har hemska minnen från det och befarar att det kanske fortfarande kan hända nu i vuxen ålder.
Men man kanske får tänka som så att hur ofta flörtar jag själv med nån som jag inte egentligen vill flörta med, bara för att skoja med den andre? Då är man ju för fasen ond om man gör så.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in