• 3
  • 4
2011-10-03, 23:13
Medlem
Klämm sönder kulan tills du hör att det knäcks sen så kan du svagt trycka och rulla frunt filtret så smakar det ännu mer menthol
Citera
2011-10-04, 00:26
Medlem
Dödligt packet
Citera
2011-10-26, 20:06
Medlem
NoobByNatures avatar
Inbillar jag mig, eller smakar tobaken "billigare"? Ett paket Activate kostar lika mycket som ett vanligt paket Camel. Kan det vara så att de har "dragit ner" på tobaksbudgeten för att kunna lägga till en schysst grej som mentholkulan i filtret?
Citera
2011-11-28, 14:16
Medlem
Coolcittes avatar
Är smått lyrisk över Camel Activate Freshness och har inte köpt några andra cigg på flera månader. Nu är jag visserligen ingen vanerökare utan det blir att man köper ett paket innan krogen eller när man ska ta en öl hemma. Brukar annars köpa Lucky Strike som jag blivit väldigt förtjust i, men tycker Camel Activate är snäppet vassare.

Mintsmaken är mild utan att bli sådär äcklig som mentholcigg brukar bli efter några bloss. Marlboro har ju liknande cigg där man trycker på en kula i filtret och jag tycker att den mintsmaken är alldeles för dominant och stark. Camel Activate är dessutom väldigt goda även när man inte tryckt sönder kulan.

Det enda negativa jag kan komma på är att de brinner för jävla fort när man aktiverat "kulan", men det kanske bara är jag som inbillar mig?

46 kronor är dessutom ett mycket överkomligt pris.
Citera
2011-11-29, 09:37
Medlem
FruGondols avatar
Fick ett par paket av min brorson som köpt dem i USA. Rullar annars John Silver,
men det smakar riktigt "friskt" att ta en mentol-are mellan varven som omväxling.
Citera
2011-11-30, 19:04
Medlem
har också fastnat för "click" ciggaretter, jag rekommenderar marlboro Beyond (de röda, inte gold), smakar mer menthol än dom andra imo!
Citera
2012-10-11, 21:37
Medlem
Jag röker bara Camel Activate mörkblå paket
Citera
2012-10-11, 22:07
Medlem
Är det bara jag som undrar vad dessa små kulor innehåller egentligen?

Något lurt är det..
Citera
2012-10-31, 23:49
Medlem
BushKillingtons avatar
Mentholsmakande vätska antagligen
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto