Citat:
Ursprungligen postat av kek123
Jag bryr mig ärligt talat inte ett jävla skit om nuvarande eller kommande konsoller men man kan inte undvika att missa vissa nyheter. Snubblade över en bild på Diablo 3. Om den är äkta eller ej vet jag inte, men den ser legit ut.
http://cdn1.sbnation.com/entry_photo_images/7727851/diablo_3_ps3_ps4_ui.jpg
Måste bara säga fy helvete vad dåligt det ser ut.
Ja det där va ju inte så jätteimponerande direkt. Säker på att det är från PS4? I artikeln handlar det ju om att det kommer till både PS3 och PS4, det står även i bildlänken både PS3 och PS4.
Fast varför visa upp en screenshot från PS3 när PS4 är på ingång.
Men ändå, hade dom haft något gameplay att visa upp hade dom väl tagit det på mässan.
Personligen är jag inte intresserad av Diablo 3 så för mig kan det lika gärna se ut som skit.
Alla spelen kommer ju inte vara maxade med toppgrafik.
Citat:
Ursprungligen postat av Diamond_Dog
det suger att sociala konton som facebook ska göra att man spelar med sina riktiga namn osv - vet ju ej mkt än men eftersom dom tog upp det som en stor grej. min poäng är irl vänner osv kan man spela med ändå som det är idag, jag vill att tv spel ska vara som det är idag med namn och anonymitet.
Ja det där låter faktiskt jävligt retard.
Visserligen kan man ju döpa sig till vad som helst på facebook o göra olika konton, men ändå, onödigt jobb.
Men borde ju vara valfritt om man vill synka det med facebook.