2013-02-21, 02:19
Medlem
RarityUberAlless avatar
Jesus.. Trodde folk verkligen att de skulle få se så mycket på denna lilla konferens? Vänta till de stora spel-konferenserna, även om mer info lär komma innan dess.
Medlem
nittionios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Kan garantera dig att designen sedan länge är avgjord.

Men mycket kan hända på 9 månader inom hårdvarufronten.. Så troligen i stora drag är den spikad.
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Räcker med att kolla på wikin, http://en.wikipedia.org/wiki/Destiny_(video_game) :P
De sa att det skulle få exklusiv DLC, inte att hela spelet kommer vara exklusivt för PS4/3.
Wikin är dock aldrig att lita på som säker källa.
Medlem
GolfWangs avatar
hoppas microsoft kör sin grej snart. kände inte att de var något som får mig att överväga ps4 så länge microsoft inte gör nån jätteflopp, känns ändå som att de kommer vara ganska likvärdiga i prestanda. att streama och facebooka behöver jag inte göra men vissa av funktionerna lät schyssta, typ spela spelet samtidigt som man laddar ner det och speciellt att man ska kunna starta å stänga av med på typ en sekund
2013-02-21, 02:20
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Wikin är dock aldrig att lita på som säker källa.

Nej, men alla andra intervjuer om spelet har sagt att det är ett multiplattformsspel som eventuellt även kommer till PC.
2013-02-21, 02:22
Medlem
Rokushikis avatar
Tycker synd om er sony-fanboys.. Hahaha, fyfan vilken dålig presskonferens. 5 minuter gameplay under 2 timmar. De pushar verkligen social interaction och facebook-skit som fan. 8 GB Ram, men massvis kommer gå åt till OSet/Dashcam/osv.. Inga nya intressanta spel, näe fyfan vilket jävla skämt. Kommer bergis kosta 5k+ också.
2013-02-21, 02:23
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
hoppas microsoft kör sin grej snart. kände inte att de var något som får mig att överväga ps4 så länge microsoft inte gör nån jätteflopp, känns ändå som att de kommer vara ganska likvärdiga i prestanda. att streama och facebooka behöver jag inte göra men vissa av funktionerna lät schyssta, typ spela spelet samtidigt som man laddar ner det och speciellt att man ska kunna starta å stänga av med på typ en sekund

Enligt den informationen vi har fått so far så är det mycket som pekar mot att man får kinect med i alla paket, att det inte är ett tillval alltså. Och jag skulle tro att Xboxen även kör ett OS som liknar W8 väldigt mycket, alltså touchbaserat, och om Kinect 2 kan känna av upp till 6 personers fingrar så kan man nog se att det är mycket sånt som kommer implementeras.
Senast redigerad av klos_ 2013-02-21 kl. 02:25.
2013-02-21, 02:25
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Enligt den informationen vi har fått so far så är det mycket som pekar mot att man får kinect med i alla paket, att det inte är ett tillval alltså. Och jag skulle tro att Xboxen även kör ett OS som liknar W8 väldigt mycket, alltså touchbaserat, och om Kinect 2 kan känna av upp till 6 personers fingrar så kan man nog se att det är mycket sånt som kommer impliceras.

får väl vänta å se, spontant så låter inte de du skrev så jättekul heller. är inget stort fan av de här me rörelsekänsliga kontroller...
2013-02-21, 02:26
Medlem
foool13s avatar
"Watch dogs was run on a PC"..
2013-02-21, 02:26
Medlem
Hornyfucks avatar
Nej Sony, det var ej imponerande. Det som fick mig att vilja köpa en PS4 var aktörerna Blizzard och Bungie (grattis Sony) .
2013-02-21, 02:27
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
får väl vänta å se, spontant så låter inte de du skrev så jättekul heller. är inget stort fan av de här me rörelsekänsliga kontroller...

Inte jag heller, det sämsta av allt är att Kinect alltid måste vara inkopplat och att man alltid måste vara uppkopplad på Internet.
2013-02-21, 02:27
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Vem bryr sig hur konsollen ser ut? Fan vad knäppa ni är.

Jag bryr mig. Jag bor ihop med en tjej så det är fördelaktigt om man kan få in den snyggt i inredningen, annars får jag sitta och spela på lill-tvn i sovrummet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in