• 4
  • 5
2012-05-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
En svensk flagga, på en svensk buss i sverige!? Detta är rasism i sin renaste form och måste DO anmälas omgående!

Jag tycker inte att man ska hylla HBT och transpersoner som strider emot naturens lagar. Samhällets dekadens är redan i fullfart, vi behöver inte de här tragiska "festivalerna" för att bekräfta hur dagens sverige ser ut. För 50 år sedan hade det här varit helt oacceptabelt. Vilken härlig utveckling vi har fått ta del av.

Kanske islamistiska flaggor när det är Ramadan?

Vilka naturens lagar?

Homosexualitet har observerats i hundratals olika djurarter.
Så nej, det är inte onaturligt.

Ja, visst är det bra att vi accepterar människor vars livsstil inte skadar andra?

Hur skadas du?
Citera
2012-05-25, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Hur andra lever sitt liv är helt okej sålänge man inte blir påprackad andras livsstil. Jag går inte runt på stan och försöker trycka ner mina livserfarenheter eller åsikter i halsen på folk vilket ovanstående jippo försöker göra.

En annan sak som jag märkt är att event som är riktigt off oftast brukar slår på stortrumman för att proklamera sin närvaro. Ju mer uppmärksamhet ett evenemang vill få desto svårare har de att attrahera folk. Samma princip tillämpar ungen med damp på dagis när ingen vill umgås med honom.
...

Håller med allt här.
Samtidigt så vill ju HBTQ/Pride-folket krossa heteronormen och byta ut mot... någonting annat.
Dvs att ÄNNU mer genus skulle tillgås, och att HBTQ folk skulle kvoteras in i media och olika reklam bara för att de anser sig ha rätt till det.
Citera
2012-05-25, 22:13
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Haha, hoppas verkligen inte du har vägarna förbi San Francisco under Pridefestivalen

EDIT: Sydstaterna i USA.
Citera
2012-05-26, 11:27
Medlem
Citat:
EDIT: Sydstaterna i USA.
Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=pKYgV7e9gOg

vill du bli helt fri från bögeriparader så kanske du kan flytta till en svensk liten håla i norrland som motsvarar någon redneckshåla långt nere i djupaste södern.
Citera
2012-05-26, 11:58
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=pKYgV7e9gOg

vill du bli helt fri från bögeriparader så kanske du kan flytta till en svensk liten håla i norrland som motsvarar någon redneckshåla långt nere i djupaste södern.

Du är en fag hag som tar den i rumpan.
Citera
2012-05-26, 12:04
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Det är en vecka om året de fjollar loss resterande 51 är straight .. Orkar inte ens bry mig då jag passerat 15år och är rätt trygg i min manlighet..Inte fan blir man bajspackare för lite vimplar på bussen. Fjoll on bitches !!
Citera
2012-05-26, 12:09
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Det är en vecka om året de fjollar loss resterande 51 är straight .. Orkar inte ens bry mig då jag passerat 15år och är rätt trygg i min manlighet..Inte fan blir man bajspackare för lite vimplar på bussen. Fjoll on bitches !!

Du är alltså ingen lämplig "partner" för karmen här i tråden...

Fråga till dig: blir man... fag hag?
Citera
2012-05-26, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyff-datakille
Du är alltså ingen lämplig "partner" för karmen här i tråden...

Fråga till dig: blir man... fag hag?

Fag Hag är en benämning på tjejer som gillar att umgås med bögar, jag vet inte om fag hags generellt är mer pigga på analsex än andra straighta tjejer men kanske det.

Men för att svara på din fråga, nej, man blir inte fag hag, kvinna blir fag hag.
Citera
2012-05-27, 11:21
Medlem
Azza09s avatar
Citat:
Pridefestivalen i eskilstuna var i fullfart idag. En stor regnbågsfärgad prideflagga hade hissats upp vid stadshuset (där svenska flaggan, bland alla afrikanske och asiatiska flaggor finns) Såg att alcazar(?)bögen Magnus Carlsson uppträde på torget. Ingen överraskning att folkpartiets tält på torget hade små pirdeflaggor på.

Och du ska ut nu och vicka på stjärten och vissa behagen med en regnbågsvimpel mellan tänderna.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in