Har kört lite på det här med ignorera och visst har det hänt grejer nu, långa sms om hur mycket hon saknar mig och gillar mig, vilket är roligt å få någon sorts bekräftelse. Att hon inte hört av sig påstod hon va för hon inte ville kväva mig och trodde jag va en upptagen grabb
Nu har det dock hänt en del dumma grejer i helgen. Hade en lite middag med vänner och mitt ex dök upp med lite kläder till våra barn, jag bad henne att stanna över å äta med oss då vi alla är bekanta och har umgåtts mycket innan när jag å hon va tillsammans. Efter en hel del vin så blev det väldigt mycket kyssande och smekande. Efter alla gått så hamnade vi givetvis i säng och hade en helt underbar natt tillsammans.. tycket jag i alla fall
Idag va det inte samma visa tyvärr från mitt Ex. Jag har tydligen ganska djupa känslor kvar för mitt Ex. men hon vill vara själv ett tag och tänka över om hon vill satsa på oss igen... Frågan är om jag trotts allt ska satsa mer på den nya eller om jag skal jobba hårdare med mitt Ex. och ev. få tillbaka henne och det vi har haft.