Citat:
Ursprungligen postat av
Aljechin69
Jo, du väljer courtage per affär om du vill. Har stämt till 100% även om affären har tagit 4-5 timmar.
Har aldrig lagt en affär på en vecka, men är säker på att det är slutpriset som avgör.
Om det är som du påstår så är allt ganska okej, men när jag byter courtageklass så ändras det även för affärer som ännu inte gått igenom. Kan inte tänka mig annat.
Du väljer alltså en courtageklass för en liten affär, sätter ett köp på ett visst pris.
Sedan väljer du en ny courtageklass för en större affär, sätter ett köp på ett visst pris.
När affärerna sedan går igenom, får du då "rätt" courtageklass på båda affärerna?