2013-10-20, 21:15
Medlem
Jag kommer inte in på sidan sedan ett par dagar tillbaka. Fungerar inte i någon webbläsare på datorn, dock så går det när jag surfar via mobilen eller med Tor.
Vad kan detta bero på?
Citera
2013-10-20, 22:39
Medlem
camos avatar
Avanzas app... någon som vet om det finns planer på uppdatering eller någon ny?
Citera
2013-10-21, 02:37
Medlem
Avanza kan dra åt h!

fan vad lack jag blir!

VARFÖR SKULLE DOM GÖRA OM EN SIDA SOM FUNKADE SÅ JÄVLA BRA REDAN?
allt har blivit så rörigt och hälften e efterblivet, bara grafen med den tjocka linjen gör mig galen.

Nya avanza är värsta skiten jag varit med om, hur stänger man sitt konto?
Citera
2013-10-21, 02:45
Medlem
Abbadohns avatar
Kan man inte använda det gamla systemet?
Citera
2013-10-21, 02:48
Medlem
Copterss avatar
De investerar i nya system så då passade de på att göra om hemsidan också. Mycket pengar har det kostat i alla fall.
Citera
2013-10-21, 02:51
Medlem
Galvestonens avatar
Instämmer, avanza har gått från topp till botten.
Citera
2013-10-21, 03:08
Medlem
man blir så frustrerad när ett företag har gjort allt så jävla bra till o plötsligt göra en sådan här tabbe, samma med facebook, plötsligt skulle dem också börja trolla med hemsidan och gjorde "timeline" som man ännu 2 år efter hatar mer än något annat. ne har börjat kika nu på andra trading sidor i USA, men måste först läsa på lite hur det funkar med skatter och sånt då
Citera
2013-10-21, 08:48
Medlem
BootyLuvs avatar
Smaken är som baken - jag tycker nya sajten funkar fint

Nu kom jag iofs in när skiftet till nya redan hade påbörjats, men det lilla intryck jag hann få av den gamla sajten var att den kändes lite mossig.
Citera
2013-10-21, 09:02
Medlem
SparkMans avatar
Så tänkte jag också i början när den nya sidan introducerades för första gången och körde mest på den gamla då. Men allt eftersom tiden gick så gick man även över mer och mer till den nya och nya hittar man lika bra på den nya som på den gamla, bortsett ifrån att det finns bättre funktioner på den nya (av de som fungerar än så länge förstås)
Citera
2013-10-21, 09:09
Medlem
Celenos avatar
Finns redan en tråd om Avanzas nya site, en tråd där de dessutom lyssnar på förslag.

Men börja du trada i USA istället, det blir säkert bra.
Citera
2013-10-21, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamot
fan vad lack jag blir!

VARFÖR SKULLE DOM GÖRA OM EN SIDA SOM FUNKADE SÅ JÄVLA BRA REDAN?
allt har blivit så rörigt och hälften e efterblivet, bara grafen med den tjocka linjen gör mig galen.

Nya avanza är värsta skiten jag varit med om, hur stänger man sitt konto?

Jag vill bara applådera för konstruktiv kritik. Det här tror jag att Avanza Bank välkomnar med öppna armar och direkt rusar för att tillfredsställa dig.

För övrigt så är jag jäkligt nöjd med nya siten. Jag är inte helt med på beräkningen i portföljgrafen, men det håller jag på och reder ut med dom nu. Problemet är att JAG inte förstår, inte att DOM är dåliga. Och jag vill nog påstå att det är lite samma sak i ditt fall. Du är rädd för att saker förändras och gnäller mest utan substans. Om du objektivt skapar en lista med för och nackdelar med den nya siten så tror jag du kommer ändra åsikt tämligen omgående.
Citera
2013-10-21, 09:50
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozz2
Jag kommer inte in på sidan sedan ett par dagar tillbaka. Fungerar inte i någon webbläsare på datorn, dock så går det när jag surfar via mobilen eller med Tor.
Vad kan detta bero på?
Hej!

Vi har haft några kunder som hört av sig och har problem. Våra servrar visar inga felaktigheter, däremot så verkar sambandet vara kunder med Telia som operatör, så det är möjligt att det är något problem där. I sådant fall är det svårt för oss att göra någonting åt det utan det bästa är att man kontaktar Telia. Är det något som stämmer in på dig? Om inte, återkom gärna med information om vilken internetleverantör du har samt vilket operativsystem du kör.

Citat:
Ursprungligen postat av camo
Avanzas app... någon som vet om det finns planer på uppdatering eller någon ny?
Vi kommer snart lansera en ny Android-app. Vad gäller iPhone-appen så är en helt ny version inget som är planerat i dagsläget men vi vill framförallt göra om API:t vilket är ett ganska stort projekt - vilket sannolikt skulle innebära även en ny app, men som sagt inget som jag kan säga att vi håller på med just nu då vi har en hel del andra projekt på gång.

/Daniel, Avanza Bank
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in