2011-05-25, 19:49
Medlem
Tjenare!
Jag undrar över vad som händer om man uppger falska uppgifter på sin "pokerprofil" på olika internet poker sajter. Kommer man inte kunna att få ut sina pengar man har vunnit då?
Citera
2011-05-25, 19:52
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallieX
Tjenare!
Jag undrar över vad som händer om man uppger falska uppgifter på sin "pokerprofil" på olika internet poker sajter. Kommer man inte kunna att få ut sina pengar man har vunnit då?

Nej!! Det är kört... Men då får du lira över dom till någon polare så får ni ta det den vägen
Citera
2011-05-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Nej!! Det är kört... Men då får du lira över dom till någon polare så får ni ta det den vägen
Varför inte, det borde inte göra någon skillnad om man skriver in falsk gatuadress o telefon nummer? Eller
Citera
2011-05-25, 21:19
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Varför inte, det borde inte göra någon skillnad om man skriver in falsk gatuadress o telefon nummer? Eller
Hm, först falska uppgifter och på det - chipdumpning. Det kommer nog gå bra. Du kanske ska strunta i att ge falska uppgifter från början så slipper du krånglet med att "spela bort" dom till en kompis. Sätt in pengar på din kompis konto istället och låna hans om du inte kan registrera ett eget. Det är mitt tips.
Citera
2011-05-25, 22:25
Medlem
Melongrasss avatar
Citat:

Försök förklara för supporten varför det står en annan adress på räkningen du skickar in när du ska ta ut pengar
Citera
2011-05-25, 22:59
Medlem
bonnlurks avatar
säg att du flyttat.. men luktar som att det inte är just din adress som är problemet här amiright?
Citera
2011-05-26, 15:32
Medlem
okok1s avatar
Okej, du har hittat ett bankomatkort och nu vill du ha hjälp av oss? Är du dum i huvudet? Sälj din hora till morsa din fattiga horunge.

Jag har redan kontaktat polisen angående denna tråd och anmälan är gjord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in