2011-05-25, 19:17
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag tycker att det borde vara dags för Flashback att fixa ett skönt sommartema nu när värmen börja komma. Finns ju inga teman med 'glada' färger i, tycker det borde vara dags.

Tänk er ett tema med ljusblått, lite gult och såna glada färger. Så någon som kan scripta/göra teman kanske har lust att försöka fixa ihop ett fint sommartema.

Mvh
Citera
2011-05-25, 19:27
Medlem
Denoms avatar
Känns inte riktigt som om det är någonting att prioritera med tanke på alla andra problem forumet har.
Citera
2011-05-25, 19:28
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Känns inte riktigt som om det är någonting att prioritera med tanke på alla andra problem forumet har.

Men nu ligger det som förslag iaf, hade varit riktigt grymt om det kom ett sommartema
Citera
2011-05-25, 19:30
Medlem
lendrygghs avatar
Låter som ett gott förslag! Tänk vad trevligt med en halvtransparent äng som bakgrund, kanske ett smultronstrå i Axls mun, några maskrosor, etc.
Citera
2011-05-25, 20:27
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Låter som ett gott förslag! Tänk vad trevligt med en halvtransparent äng som bakgrund, kanske ett smultronstrå i Axls mun, några maskrosor, etc.

Eller hur Fan va skönt det hade varit att sitta vid Flashback då.
Citera
2011-05-25, 22:16
Medlem
isnaas avatar
Det låter som ett alldeles utmärkt förslag!

Då man kan sitta och läsa sommarlovstrolls-trådar på HÄ i med ett leende över den åtminstone fina bakgrunden.
Citera
2011-05-25, 22:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Jag tycker att det borde vara dags för Flashback att fixa ett skönt sommartema nu när värmen börja komma. Finns ju inga teman med 'glada' färger i, tycker det borde vara dags.

Tänk er ett tema med ljusblått, lite gult och såna glada färger. Så någon som kan scripta/göra teman kanske har lust att försöka fixa ihop ett fint sommartema.

Mvh

Inget som hindrar dig ifrån att slänga ihop en egen css template och presentera här.
Citera
2011-05-25, 22:37
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Inget som hindrar dig ifrån att slänga ihop en egen css template och presentera här.

Jag hade gärna gjort det om jag fattade programmen och kunde det någorlunda. Därför bad jag någon som kan det att försöka göra ett.
Citera
2011-05-26, 02:45
Medlem
T39s avatar
Lunartemat är glatt nog?
Citera
2011-05-26, 10:22
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T39
Lunartemat är glatt nog?

Nej, vill ha mer som lendryggh skrev högre upp i tråden. Transparent bakgrund med en äng, blommor osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in