• 4
  • 5
2004-10-18, 18:13
Medlem
kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Bosse är fan bisarr. Jag fattar fan ingenting. Har han alltid varit djurgårdare eller?
Minns ju när man som AIK-knatte (11 bast kanske) var på träningsläger i Rö (Bosses moderklubb). Han stod för hela organisationen och allt. Jag förstod inte det då som att han skulle varit gårdare. Satt t.o.m. i hans bil på dit- som hemresan. Han var en av mina idoler i A-laget. Och sen drar han till DIF FF AB IK IS...

:mad:

S.V.I.K.A.R.E.

*fortfarande bitter*

Jag känner Bosse sedan länge och jag kan faktiskt inte påminna mig att han var vare sig Gnagare eller Gårdare.
Men det var kul när han var i gnaget. Jäklar vilken inhoppare.
Citera
2004-10-18, 18:22
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Bosse är fan bisarr. Jag fattar fan ingenting. Har han alltid varit djurgårdare eller?
Han var en av mina idoler i A-laget.
Citat:
Ursprungligen postat av kilgore
Jag känner Bosse sedan länge och jag kan faktiskt inte påminna mig att han var vare sig Gnagare eller Gårdare.
Men det var kul när han var i gnaget. Jäklar vilken inhoppare.
Är det verkligen rätt Bosse ni pratar om?
Citat:
Och sen drar han till DIF FF AB IK IS
Ja, det är ju verkligen på sin plats för gnagare att ondgöra sig över DIF:s bolagisering...
Citera
2004-10-18, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Är det verkligen rätt Bosse ni pratar om?

Nej. Dom snackar om B. Andersson. Lunkan har mig veterligen aldrig spelat i AIK. Tror inte han bott i Rö heller.
Citera
2004-10-18, 19:48
Medlem
kilgores avatar
Kollade aldrig länken...

Jo det var Andersson jag talade om.
Citera
2004-10-19, 00:09
Medlem
P3RK3L3s avatar
HEhe..

Jag är fan inte vid mina sinnes fulla idag... För mycket mediciner
Jag trodde det var Bosse Andersson som uttalat sig.
Läste inte igenom artikeln ordentligt..

Men Super-Bosse har lirat i Rö. Jag har för helvete spelat mot Rö IK av just den anledningen.
Citera
2004-10-20, 00:50
Medlem
Boogaloos avatar
Idiotin firar nya triumfer inom Djurgården Fotboll.

Under dagen har en supporter meddelats att han ensam bär skulden för den pyro som användes på läktarna. Detta trots att han inte ens var på matchen.

Supportern krävs på 20,000:- av DIF samt riskerar sex månaders avstängning om han inte går med på en rad krav från ledningen, av vilka flera inte ens har med fotboll att göra.

Klubben låter dessutom meddela följande på hemsidan: Supportrar som av olika anledningar blev indragna i händelsen utan att ha ont uppsåt eller i bästa fall försökte förhindra bråket får gärna kontakta våra säkerhetschefer Albert Törsleff och Johnny Brenemark för en avstämning.

Jojo...

Två länkar i ämnet:
- http://11433.net/nyheter_detalj.asp?id=62
- http://11433.net/nyheter_detalj.asp?id=63
Citera
2004-10-20, 17:49
Medlem
Vilket jävla trams.
Jag är själv måttligt förtjust i Djurgården och deras anhängare, men att läxa upp det där blattegänget var ju klart berömvärt. Jag känner igen det så väl. Ofta när man kommer till någon mindre stad så ska de lokala invandrarna genast vara framme och tjafsa.
Om de sedan får stryk så är det vårat fel.

Nä, de djurgårdare som tog tag i saken ska inte ha någon bestraffning, snarare en eloge.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in