Citat:
Ursprungligen postat av PeeWee_Poison
Bip-testet var en riktig plåga....
Jag tyckte det var ganska kul.
Bara för att jag vann, såklart, men ändå. Jag behövde ta mig över nivå 12 innan alla var borta när jag var 14 ½. När vi körde det nu direkt efter sommarlovet linkade jag av på imponerande 8...
Citat:
Ursprungligen postat av Don Cribiari
Jag vann alltid orienteringen, trots att jag var usel på att springa. Bra lokalsinne och lite fusk gjorde susen!!
Heh, samma här. Vid varje orientering delade jag och ganska många till in oss i 3-4 gäng, som tog olika kontroller. Sen satte vi oss bekvämt och tog fram knappnålen...
Efter en halvtimmes skitsnack på något trevligt berg var det dags att gå till målet och inkassera segern.
Citat:
Ursprungligen postat av Don Cribiari
För övrigt minns jag att vi aldrig fick spela fotboll på skolgymnastiken, och det var det enda alla ville göra.
Jo, det var ungefär samma sak för mig med. Visst, vi körde fotboll - men det var ju knappast så många gånger som man egentligen ville.
Gymnasie-idrotten är dock skön. Vår lärare går efter majoritetsbeslut på lektionerna (förmodligen eftersom han tänker sig att man kämpar som hårdast när man gör något man tycker är kul - jag håller med), så fotboll är ganska vanligt nu...