2011-05-24, 11:17
Medlem
4thtimearounds avatar
http://yfrog.com/nlskrmavbild20110524kl111p

Så ser mitt problem ut. Facebook slutar ladda när jag går in på chrome.
Laddningen stannar alltid exakt vid det där tillfället, jag kan alltså inte se min feed osv på facebook.

Det fungerar klockrent i Safari, men inte alls i Chrome. Jag har provat att avinstallera och sedan installera igen, men det hjälpte inte alls. Någon som vet vad felet beror på?

Tack på förhand.
Citera
2011-05-24, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4thtimearound
http://yfrog.com/nlskrmavbild20110524kl111p

Så ser mitt problem ut. Facebook slutar ladda när jag går in på chrome.
Laddningen stannar alltid exakt vid det där tillfället, jag kan alltså inte se min feed osv på facebook.

Det fungerar klockrent i Safari, men inte alls i Chrome. Jag har provat att avinstallera och sedan installera igen, men det hjälpte inte alls. Någon som vet vad felet beror på?

Tack på förhand.

Testa med att rensa all webbinformation. (Ctrl + Shift + Del).
Citera
2011-05-24, 12:12
Medlem
4thtimearounds avatar
Tackar! Det löste problemet!
Citera
2013-10-17, 16:54
Medlem
Bumpar lite i tråden. Jag har samma problem men sitter på windows med chrome istället. Det funkar att rensa webbinformationen men inte alltid så kul då allt försvinner som sparade lösenord osv. Finns det något annat sätt att undvika problemet från första början?
Citera
2013-10-17, 20:16
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargarna
Bumpar lite i tråden. Jag har samma problem men sitter på windows med chrome istället. Det funkar att rensa webbinformationen men inte alltid så kul då allt försvinner som sparade lösenord osv. Finns det något annat sätt att undvika problemet från första början?

Jodå, genom att bojkotta facebook
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in