2014-10-02, 16:48
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Finns det andra träningsprodukter eller liknande som man kan använda?
Jag vet att 5-thp och l-tyrosine bildar serotonin/dopamin men jag tänkte mer på "rus" som phenibut ger. Typ sånt man kan köpa på träningssidor.
Citera
2014-10-02, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Finns det andra träningsprodukter eller liknande som man kan använda?
Jag vet att 5-thp och l-tyrosine bildar serotonin/dopamin men jag tänkte mer på "rus" som phenibut ger. Typ sånt man kan köpa på träningssidor.

Vad är det för rus du vill uppnå? Tänk på att droger/substanser som ger märkbar effekt ofta resulterar i en dipp och nedregulation av nivåer i hjärnan vilket inte är så skönt. Bästa är att göra research och rotera mellan olika preparat så man ej bygger upp tolerans eller får abstinens.

Du kan prova l-theanine det tar jag varje dag finns vetenskapliga bevis att det förbättrar minne, koncentration, mer djupsömn etc o inte farligt att ta varje dag.
Citera
2014-10-02, 18:01
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Vad är det för rus du vill uppnå? Tänk på att droger/substanser som ger märkbar effekt ofta resulterar i en dipp och nedregulation av nivåer i hjärnan vilket inte är så skönt. Bästa är att göra research och rotera mellan olika preparat så man ej bygger upp tolerans eller får abstinens.

Du kan prova l-theanine det tar jag varje dag finns vetenskapliga bevis att det förbättrar minne, koncentration, mer djupsömn etc o inte farligt att ta varje dag.

Mest att det ska utsöndra signalsubstanser som dopamin, serotonin, eller påverka GABA på något vis så man får en kännbar effekt som kan liknas med droger (även om effekten är klen), men inte är droger i lagens ögon, men inte heller farliga RCdroger som man dör av.

Som phenibut.
Citera
2014-10-16, 00:47
Medlem
lehirals avatar
Vad tror ni om phenibut och theralen? man sover ju rätt så bra på båda och båda hjälper mot mild ångest.

Förövrigt brukar jag ta 1.5g phenibut, är det vettig mängd eller är det för mycket? Vissa verkar påpeka att det hjälper lika bra i mindre doser?
Citera
2014-10-17, 16:43
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Hur länge håller en dosering? Jag tog 1,6gram förut.

Funkar det nå vidare att återdosera?
Citera
2014-10-19, 14:20
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Hur länge håller en dosering? Jag tog 1,6gram förut.

Funkar det nå vidare att återdosera?

En dos på 2-3 gram sitter i hela dagen, så bara att räkna.

Har du tagit en stor dos direkt är det ingen mening att återdosera.
Citera
2014-10-24, 20:30
Medlem
Hej nån som handlat phenibut härifrån: http://www.muscle-lab.de/Vitamins-Minerals/Schlaf-Entspannung/Pure-Phenibut-500mg-90-Kapseln-Schlaf-Entspannung::684.html

Blir billigare än att köpa från biovea.com då dessa är på 500mg istället för 250mg.
Citera
2014-10-25, 13:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Hej nån som handlat phenibut härifrån: http://www.muscle-lab.de/Vitamins-Minerals/Schlaf-Entspannung/Pure-Phenibut-500mg-90-Kapseln-Schlaf-Entspannung::684.html

Blir billigare än att köpa från biovea.com då dessa är på 500mg istället för 250mg.

Köp rent pulver i stället, mkt mer ekonomiskt.
Citera
2014-10-25, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Köp rent pulver i stället, mkt mer ekonomiskt.

jobbigt att dosera ju, vill vara säker på att jag tar rätt mängd.
Citera
2014-10-25, 18:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
jobbigt att dosera ju, vill vara säker på att jag tar rätt mängd.

Skaffa våg?
Citera
2014-10-29, 20:48
Medlem
Någon sida som skickar som vanliga brev? dvs inget som jag behöver hämta ut eller skriva på vid leverans? vill ha det skickat till min postbox
Citera
2014-10-29, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Någon sida som skickar som vanliga brev? dvs inget som jag behöver hämta ut eller skriva på vid leverans? vill ha det skickat till min postbox

Ni som köpt via Biosvea och valt standard post, har burken kommit i ett brev då alltså? eller packar dom det i påsar?

Vill inte gå och hämta ut paketet som sagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in