2022-12-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Vad vill du uppnå?

Personligen tycker jag att 500 mg på morgonen och en påfyllning med 250 mg vid lunch räcker för hela dagen.
Då är det doser som gör mig mer energisk och på bättre humör, inget rus att tala om.
Räkna med att det tar 2-3 timmar innan önskvärd effekt.

Jag vill egentligen bara må bra psykiskt, ingen ruskänsla. Jag tog 500mg nu & fyller ev på med 250 mg till & testar 👍🤗 Tack för tips! Tog även med en koffeintablett & väntat med ”frukost” 🤗
Citera
2022-12-28, 18:55
Medlem
Extremeflys avatar
Vad är de i phenibut som gör att många får extrema AT på de?
Citera
2022-12-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vad är de i phenibut som gör att många får extrema AT på de?
Den går hårt på både GABA-A och på GABA-B samt en del del på dopaminet.
Citera
2022-12-28, 19:31
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Den går hårt på både GABA-A och på GABA-B samt en del del på dopaminet.

Går de verkligen på båda? Jag har för mig jag hört att den bara går på den som GHB också gör. A tror jag.

Medans alkohol, benso och z analoger står för b. Men kan ha fel
Citera
2022-12-29, 11:35
Medlem
Hur farligt e detta om man tar för mkt? Nån som vet konsekvenserna? Alltså tar för stor dos.
Citera
2022-12-31, 18:05
Citat:
Går de verkligen på båda? Jag har för mig jag hört att den bara går på den som GHB också gör. A tror jag.

Medans alkohol, benso och z analoger står för b. Men kan ha fel
Det är tvärtom. Phenibut & Ghb går framförallt på B. Medan Benzo, Z-analoger och alkohol går på A.
Citera
2023-01-11, 06:11
Medlem
Som för flera andra här så är ATn för mig väldigt påtagande med hjärtklappningar och ångest liknande känslor, kände att jag behövde tipsa om att betablockare som t.e.x metoprolol hjälper mot detta, och självklart det uppenbara som Magnesium och Zinc samt vitaminer mot sendrag i fötter och leder.

Bör tilläggas att det verkligen stämmer med "less is more", när det kommer till Phenibut, det jag själv uppskattar mest är att få sova som en stock när man är en person som vanligtvis har svårt med att somna.
Citera
2023-01-13, 22:58
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PickleJuice
Som för flera andra här så är ATn för mig väldigt påtagande med hjärtklappningar och ångest liknande känslor, kände att jag behövde tipsa om att betablockare som t.e.x metoprolol hjälper mot detta, och självklart det uppenbara som Magnesium och Zinc samt vitaminer mot sendrag i fötter och leder.

Bör tilläggas att det verkligen stämmer med "less is more", när det kommer till Phenibut, det jag själv uppskattar mest är att få sova som en stock när man är en person som vanligtvis har svårt med att somna.

Står en intressant artikel i Läkartidningen om phenibut.

https://lakartidningen.se/klinik-och...ns-och-psykos/

Verkar vara en del som får psykoser också pga abstinensen. De enda som tycks hjälpa är bensodiazepiner för att bli av med det om man läser artikeln. Den ena hade bara brukat några gånger i veckan i två månader och fick problem dag 2 tror jag de var.

Men angående metaprolol så är de nog inget bra att börja ta hjärtmediciner. Kan väl sluta ganska illa såvida man inte har dom utskrivet redan.
Citera
2023-01-29, 11:26
Medlem
AvantiPopolos avatar
Halloj.
Vill bara berätta en intressant grej som hände sist jag beställde.

Beställde som vanligt från en shop i England. Fick efter flera veckor ett rek-brev från tullen. Har varit med om detta innan och då har tullen beslagtagit försändelsen. Med detta i bakhuvudet insåg jag att det var kört och sket i att hämta ut tullbrevet. Några veckor efter detta gick jag ett nytt brev från tullen att dem har tagit mitt paket, öppnat det och testat substanserna och att jag nu var välkommen ner och hämta paketet på tullkontoret. Dem hade startat en utredning som nu var nerlagd och jag kunde glatt traska ner till tullkontoret och hämta mitt phenibut.
Jävligt weird tycker jag med tanke på phenis klassning i Sverige. Gjorde inte tullen fel här?
Citera
2023-01-29, 14:22
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvantiPopolo
Halloj.
Vill bara berätta en intressant grej som hände sist jag beställde.

Beställde som vanligt från en shop i England. Fick efter flera veckor ett rek-brev från tullen. Har varit med om detta innan och då har tullen beslagtagit försändelsen. Med detta i bakhuvudet insåg jag att det var kört och sket i att hämta ut tullbrevet. Några veckor efter detta gick jag ett nytt brev från tullen att dem har tagit mitt paket, öppnat det och testat substanserna och att jag nu var välkommen ner och hämta paketet på tullkontoret. Dem hade startat en utredning som nu var nerlagd och jag kunde glatt traska ner till tullkontoret och hämta mitt phenibut.
Jävligt weird tycker jag med tanke på phenis klassning i Sverige. Gjorde inte tullen fel här?

De är väl ändå bra dom kollar. De kunde lika gärna varit nåt annat i kapslarna. Så dom måste ju utesluta. Att de står phenibut på förpackningen betyder ju inte att de är phenibut i dom. Men jag förstår din tanke såklart.
Citera
2023-01-29, 23:38
Medlem
AvantiPopolos avatar
Citat:
De är väl ändå bra dom kollar. De kunde lika gärna varit nåt annat i kapslarna. Så dom måste ju utesluta. Att de står phenibut på förpackningen betyder ju inte att de är phenibut i dom. Men jag förstår din tanke såklart.

Jag menar att dem borde tagit det. Även om det inte ger utslag på deras knarkprov så får väll ingen privatimpotera phenibut till Sverige?
Citera
2023-01-29, 23:42
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvantiPopolo
Jag menar att dem borde tagit det. Även om det inte ger utslag på deras knarkprov så får väll ingen privatimpotera phenibut till Sverige?

Aha du mena så.
Jag har sett gamla inlägg i denna tråden gällande de. Folk verkar ha haft samma erfarenhet som du. Att tullen stoppar-kontrollerar-släpper.
De är läkemedelsklassat har jag för mig så juridiskt kanske dom borde kunna hålla de om man inte har de på recept. Men sen kanske de kostar mer än de smakar om man skulle driva ett sånt ärende kan jag tänka mig.

Men då borde de i regel gå att beställa gabapentin också från utlandet med samma resultat egentligen eller antibiotika eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in