2021-03-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokedchild
Såja har testat det nu!

intog 1g på tom mage med lite kaffe samtidigt och druckit två koppar max efter det också, förutom att jag har känt det lite halvmysigt och har mått allmänt bra så har det inte varit särskilt mycket utöver det.

Vet att det är relativt subliminal upplevelse för en del och andra säger att dom känner av det verkligen, var lite på halv irriterad humör 2 tim i början men städningen hjälpte att cleara huvet lite. Känner mig avslappnad och mår allmänt bra vilket är ändå nice samt lite halvmysig känsla bakom det hela men inget riktig eufori känsla mest allmän mys stadie utan några sneis tankar vilket jag förvänta mig. Intagit kratom också 5 tim efter intag av Phenibut utan större skillnad överhuvudtaget kanske slight boost change men annars gött.

Läst att många inte känner mycket alls i början så tänkte ta en paus imorgon och testa på lördag igen för att se om det blir en skillnad då!

För mig är phenibut hit or miss.
ibland slår det så himla gött, andra gånger känner jag knappt av det.
kör alltid tom mage 1,4g med 100mg-180mg koffein. de gånger jag fått eufori så har jag typ varit tårögd så gott jag mått.. andra gånger är det ytterst subtilt. aldrig tagit det med andra substanser i kroppen.
Citera
2021-03-13, 12:25
Medlem
Hit or miss för mig med än sålänge. Fick hem det för första gången för nån vecka sedan och har haft en helt magisk upplevelse blandat med ett fåtal bieffekter. Drar en liten rapport här så får ni en uppfattning.

Första gången jag testade tog jag mitt på dagen när jag redan ätit & utan koffein. Mådde allmänt gött men trodde det var aningen verkningslöst. Märkte dock av att jag ibland fick galna skrattanfall från ingenstans. Kände ingen direkt afterglow, eller maskerade efterkommande dos den. Tog 1.5g första dagen i kapslar från rawfoods uk.

Dagen efter hade jag en störd upplevelse, vaknade tidigt & intog 1.5g med koffein på tom mage & inväntade effekt. Kände inte så mycket efter 2h så intog 1g till och då jäklar hände det grejer. Som nykter är jag väldigt empatilös, eller mer obrydd och knyter ofta inte an med människor så djupt på det planet. Sätter mig inte in i andra människor situationer så pass mycket utan har nog en liten empatistörning på något håll. Började le & må som superman efter 3-4 timmar. Kände ett starkt sug efter att prata med andra, sätta mig in i deras situationer. Kände verkligen att jag brydde mig på djupet av mitt hjärta vad som påverkade andra människor negativt. Fick en extrem eufori och var pigg som bara den. Sjukligt kåt med. Spydde & däckade några timmar in på ruset men vaknade upp och mådde exakt lika bra. Varenda låt jag hörde lät som det bästa jag någonsin lyssnat på och det höll i sig till dagen efter. Extremt bra ångestdämpande egenskaper men akta er för stora doser med risk för illamående & liknande. Även testat med kratom & fungerar super. Känner sig lite mer ”down” av den kombon dock och bara allmänt skön i kropp & knopp. Helt klart en bra substans som jag gissar påminner rätt mycket om MDMA som jag läst tidigare.

Håll er till vanliga doser dock är mitt råd, över 2.5g blev det mer åt torrfylla hållet, dock ett extremt välmående.
Citera
2021-03-13, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcukm
För mig är phenibut hit or miss.
ibland slår det så himla gött, andra gånger känner jag knappt av det.
kör alltid tom mage 1,4g med 100mg-180mg koffein. de gånger jag fått eufori så har jag typ varit tårögd så gott jag mått.. andra gånger är det ytterst subtilt. aldrig tagit det med andra substanser i kroppen.

Nice! Idag tog jag 1g och senare efter tagit 500mg till ätit endast 3 ägg för jag behöver något i kroppen annars bryter jag ner helt, kan säga att jag kände en sådan liten härlig känsla bakom allt var bara tråkigt att den inte riktigt bröt igenom förstår du? Men utöver det så har jag absolut inga sne tankar alls har full av energi och städat som en dåre idag igen då jag tog paus fredag och intag idag.
Citera
2021-03-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playernumber1337
Hit or miss för mig med än sålänge. Fick hem det för första gången för nån vecka sedan och har haft en helt magisk upplevelse blandat med ett fåtal bieffekter. Drar en liten rapport här så får ni en uppfattning.

Första gången jag testade tog jag mitt på dagen när jag redan ätit & utan koffein. Mådde allmänt gött men trodde det var aningen verkningslöst. Märkte dock av att jag ibland fick galna skrattanfall från ingenstans. Kände ingen direkt afterglow, eller maskerade efterkommande dos den. Tog 1.5g första dagen i kapslar från rawfoods uk.

Dagen efter hade jag en störd upplevelse, vaknade tidigt & intog 1.5g med koffein på tom mage & inväntade effekt. Kände inte så mycket efter 2h så intog 1g till och då jäklar hände det grejer. Som nykter är jag väldigt empatilös, eller mer obrydd och knyter ofta inte an med människor så djupt på det planet. Sätter mig inte in i andra människor situationer så pass mycket utan har nog en liten empatistörning på något håll. Började le & må som superman efter 3-4 timmar. Kände ett starkt sug efter att prata med andra, sätta mig in i deras situationer. Kände verkligen att jag brydde mig på djupet av mitt hjärta vad som påverkade andra människor negativt. Fick en extrem eufori och var pigg som bara den. Sjukligt kåt med. Spydde & däckade några timmar in på ruset men vaknade upp och mådde exakt lika bra. Varenda låt jag hörde lät som det bästa jag någonsin lyssnat på och det höll i sig till dagen efter. Extremt bra ångestdämpande egenskaper men akta er för stora doser med risk för illamående & liknande. Även testat med kratom & fungerar super. Känner sig lite mer ”down” av den kombon dock och bara allmänt skön i kropp & knopp. Helt klart en bra substans som jag gissar påminner rätt mycket om MDMA som jag läst tidigare.

Håll er till vanliga doser dock är mitt råd, över 2.5g blev det mer åt torrfylla hållet, dock ett extremt välmående.

Låter riktigt nice att du fick en sådan effekt vill verkligen prova den känslan så man får en hum hur det egentligen är! Tror max jag kommer ta är 1.5g inte mer än det är en rätt så stor kille i höjd samt vikt men vill fortfarande inte pusha det heller! Japp kratom funka perfekt jag har en ljus väldigt bra kvalite kratom som gifte sig riktigt härligt med phenibuten! Kratom överlag är så sublime så påverkar knappt andra saker i kroppen i alla fall för mig.
Citera
2021-03-21, 12:46
Medlem
Alltså är det en drog som weed? Såg att nootropic depot säljer det men hur ska den komma genom tullen? Det är väl inte beroendeframkallande?
Citera
2021-03-21, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaiaa5
Alltså är det en drog som weed? Såg att nootropic depot säljer det men hur ska den komma genom tullen? Det är väl inte beroendeframkallande?

I vilken bemärkelse, en drog som weed? finner inga likheter. Den är beroendeframkallande..
Citera
2021-03-22, 13:56
Medlem
Citat:

Jag köpte det från en annan hemsida men det gick igenom tullen utan probs med dhl så det är softish! Är ju inte direkt klassad narkotika i värsta fall om jag förstått det rätt skickar dom bara tillbaka det! Är inte alls som weed man ska ha respekt för det pga beroendeframkallande lite mer en humör boost och allmän välmående grej under dagen så inget man blir bäng av direkt.
Citera
2021-03-22, 19:57
Medlem
Citat:

Phenibut är väldigt beroendeframkallande och det är många som jämför avtändningen med heroin. Rekommenderar att läsa på reddit där det finns en stor subreddit med folk som försöker sluta. Du kan få eufori och bli väldigt hög om du tar högre doser.

Men detta är absolut en drog man måste vara försiktig med och läsa på lite. De flesta går efter riktlinjen att ta max en gång i veckan. Annars kan du få ett riktigt helvete till beroende.
Citera
2021-03-24, 01:32
Medlem
nneGs avatar
Citat:

Om man inte fattar att phenibut är beroendeframkallande trots att man läst om det så har man väldigt dålig koll på droger och bör inte ta droger öht och annars läsa på. Det är en gabaminergisk substans alltså kan man bli beroende av den. Den ger också eufori. Alltså är den rejält beroendeframkallande. Läskigt med folk som vill experimentera och inte har någon koll alls och litar på vad randoms på internet säger istället för att lära sig inhämta information från tillförlitliga källor.
Citera
2021-03-28, 17:55
Medlem
Hej. Jag går på pisseprov o de testat mej för allt tror jag.
Men jag har några frågor angående fenibut. Är det narkotikaklassat? Syns det på urinprov?
Citera
2021-03-29, 21:40
Medlem
Är nyfiken på att testa phenibut. Jag har stark GAD och mycket spänningar i kroppen. Undrar om phenibut kan vara muskelavslappnande eller om det primärt bara är lugnande? Jag har hört människor beskriva att sex blir mycket skönare med det osv, men en förutsättning för det i mitt fall är att jag inte är allt för spänd. Vissa bensos gör under för mina spänningar, men de påverkar min sexualdrift till det negativa. Om phenibut inte har den biverkningen vore det kanon.
Citera
2021-03-31, 14:26
Medlem
Vad jag läst är att dom måste specifikt testa efter Phenibut samma skit som Kratom då (någon kan korrekta mig ifall det inte stämmer).

Phenibut är nice jag gillar det är ju absolut inget jag tar dagligen men jag tagit det några gånger nu och intag av 2g funkar bra för mig 1-2 gånger i veckan, tycker att man ska visa respekt gentemot den dock!

Är du ny så kolla gärna reddit tråden "QuittingPhenibut" den visar hur åt helvete det kan verkligen gå om man tar det dagligen, sen som många andra saker balansera ifall du tycker det är värt att testa och låt din hjärna återhämta sig mellan gångerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in