Citat:
Ursprungligen postat av
Smokedchild
Såja har testat det nu!
intog 1g på tom mage med lite kaffe samtidigt och druckit två koppar max efter det också, förutom att jag har känt det lite halvmysigt och har mått allmänt bra så har det inte varit särskilt mycket utöver det.
Vet att det är relativt subliminal upplevelse för en del och andra säger att dom känner av det verkligen, var lite på halv irriterad humör 2 tim i början men städningen hjälpte att cleara huvet lite. Känner mig avslappnad och mår allmänt bra vilket är ändå nice samt lite halvmysig känsla bakom det hela men inget riktig eufori känsla mest allmän mys stadie utan några sneis tankar vilket jag förvänta mig. Intagit kratom också 5 tim efter intag av Phenibut utan större skillnad överhuvudtaget kanske slight boost change men annars gött.
Läst att många inte känner mycket alls i början så tänkte ta en paus imorgon och testa på lördag igen för att se om det blir en skillnad då!
För mig är phenibut hit or miss.
ibland slår det så himla gött, andra gånger känner jag knappt av det.
kör alltid tom mage 1,4g med 100mg-180mg koffein. de gånger jag fått eufori så har jag typ varit tårögd så gott jag mått.. andra gånger är det ytterst subtilt. aldrig tagit det med andra substanser i kroppen.