2011-05-23, 16:52
Medlem
speedcolas avatar
Som rubriken lyder: kan jag någonstans se vilka som har besökt mina trådar, dvs deras användarnamn? Hur och var i sådana fall? Tacksam för svar
Citera
2011-05-23, 16:53
Medlem
zBr9s avatar
Nej det kan du inte.
Citera
2011-05-23, 16:55
Medlem
the_c00l_guys avatar
Nej, men du kan se vilka som har skrivit i dina trådar genom att scrolla ner.
Citera
2011-05-23, 17:21
Medlem
TireFires avatar
När vi ändå nästan är på ämnet. Jag söker via avancerad sökning efter en medlem, får fram denna i registret så att säga men sen kommer jag ingenstans. Jag vill veta om denna användare fortfarande är aktiv, om så, hans inlägg som vilken medlem som helst.
D.v.s inte bannad/avstängd/whatever. Jag får inte fram inlägg eller någonting förutom profilen.

Hur gör jag? Ska jag kontakta Mod i avsett fora/forum eller vad?
Senast redigerad av TireFire 2011-05-23 kl. 17:23.
Citera
2011-05-23, 17:29
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedcola
Som rubriken lyder: kan jag någonstans se vilka som har besökt mina trådar, dvs deras användarnamn? Hur och var i sådana fall? Tacksam för svar
Ts måste ha missat denna ♦·♦·♦ Fråga om Flashback här! ♦·♦·♦
Svaret är ändå att det kan man inte.Du kan se hur många som läst och svarat i den.
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
När vi ändå nästan är på ämnet. Jag söker via avancerad sökning efter en medlem, får fram denna i registret så att säga men sen kommer jag ingenstans. Jag vill veta om denna användare fortfarande är aktiv, om så, hans inlägg som vilken medlem som helst.
D.v.s inte bannad/avstängd/whatever. Jag får inte fram inlägg eller någonting förutom profilen.

Hur gör jag? Ska jag kontakta Mod i avsett fora/forum eller vad?

Vet inte om jag helt hänger med i din fråga här.Du kommer fram till profilen och då kan du se om personen skrivit inlägg eller om mätaren står på noll.Vi mods kan även se om det är inlägg som blivit raderade och det är därför postcounten fortfarande står på noll.
Citera
2011-05-23, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Vet inte om jag helt hänger med i din fråga här.Du kommer fram till profilen och då kan du se om personen skrivit inlägg eller om mätaren står på noll.Vi mods kan även se om det är inlägg som blivit raderade och det är därför postcounten fortfarande står på noll.

Om personen inte gjort några inlägg eller trådstarter, hur gör man för att söka sig till den medlemmen då? Har försökt hitta medlemmar med noll inlägg via sökningar här, men kan inte lista ut hur man gör. Hoppas detta inte klassas som OT, anser själv att det tillhör ämnet.
Citera
2011-05-23, 17:38
Medlem
TireFires avatar
Ja. jag ber om ursäkt. Jag har varit här länge nog för att veta ver en tråd ska placeras men nu tog frustrationen över mig av diverse anledningar.

Går jag in på avancerad söking/ssök medlemmar, får upp denna medlem. trycker på den sen händer inte ett skit:

Flashback Forum: meddelande

Tyvärr, det finns inga nya ämnen att visa.

Du kan söka efter ämnen som har uppdaterats under de senaste 24 timmarna, här.

Är det enda jag får. Så med andra ord; har inte medlemmen ordbajsat inom 24 timmar så kan jag inte se ett enda inlägg från denna, inte ens se dennas profil? (Skrev fel förut) Jag ser som sagt INGENTING ALLS.

Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Ts måste ha missat denna ♦·♦·♦ Fråga om Flashback här! ♦·♦·♦
Svaret är ändå att det kan man inte.Du kan se hur många som läst och svarat i den.

Citera
2011-05-23, 17:40
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Om personen inte gjort några inlägg eller trådstarter, hur gör man för att söka sig till den medlemmen då? Har försökt hitta medlemmar med noll inlägg via sökningar här, men kan inte lista ut hur man gör. Hoppas detta inte klassas som OT, anser själv att det tillhör ämnet.
Medlemslistan kanske kan hjälpa?
Citera
2011-05-23, 17:42
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Medlemslistan kanske kan hjälpa?

Där ser man. Denna trodde jag var både inaktiverad och oåtkomlig sedan år tillbaks utan vi blev förpassade att använda den vanliga söken, men tack, då vet jag det med.!
Citera
2011-05-23, 17:42
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ja. jag ber om ursäkt. Jag har varit här länge nog för att veta ver en tråd ska placeras men nu tog frustrationen över mig av diverse anledningar.

Går jag in på avancerad söking/ssök medlemmar, får upp denna medlem. trycker på den sen händer inte ett skit:

Flashback Forum: meddelande

Tyvärr, det finns inga nya ämnen att visa.

Du kan söka efter ämnen som har uppdaterats under de senaste 24 timmarna, här.

Är det enda jag får. Så med andra ord; har inte medlemmen ordbajsat inom 24 timmar så kan jag inte se ett enda inlägg från denna, inte ens se dennas profil? (Skrev fel förut) Jag ser som sagt INGENTING ALLS.

Har personen inte startat några egna trådar så blir det så,prova kryssa i visa resultat som inlägg istället om det hjälper.
Citera
2011-05-23, 17:54
Medlem
epost72s avatar
Det närmaste TS fundering som går att komma är antal visningar.
Tack och lov finns det ingen historik på vilka som läst en specifik tråd.

Men med hjälp av https://www.flashback.org/online.php?
Kan man få fram lite grand
Medlemmar
Alla
Gäster

Citat:
Där ser man. Denna trodde jag var både inaktiverad och oåtkomlig sedan år tillbaks utan vi blev förpassade att använda den vanliga söken, men tack, då vet jag det med.!

Den var inaktiv länge men sedan årsskiftet är den åter tillgänglig.
Citera
2011-05-23, 20:01
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Skit i det du. Var det du som undrade annars skit i att skriva eftersom du bara ställer retarderade frågor. Och dessutom väljer ett nick som är ett tecken från en av våra mods gör inte saken bättre. Dumjävel.

Öm punkt ponken? Jag ställde en seriös fråga då jag var nyfiken, frågan var inte ställd till dig, så det är du som ska ge fan i att komma med retarderade påhopp. Och undrar vem som är en dumjävel, tror du att jag sitter och pluggar in modsens användarnamn innan jag väljer?

Tänk lite innan du skriver nästa gång.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in