Citat:
Ursprungligen postat av DJ Tonï
Idag fick jag Lepheton utskrivet p.g.a min körtelfeber. Vet att detta innehåller efedrin. Har än så länge tagit två rekommenderade doser (2x10 ml), när jag vaknade upp efter en kort vila kände jag mig jävligt flummig och det kittlas i hela kroppen. Så jag undrar: kan man få ut ett skönare rus av det här? Än så länge har jag ju tagit rekommenderad dos vid två olika tillfällen, vad händer om man överdoserar? Garvar för ingenting dessutom.
Mvh Toni
Ps. känner mig fortfarande flummig och garvar ibland åt ingenting.

Jag hade också den här hostmedicinen utskriven och jag drack på en hel del när jag såg vad som var i, blev flummig som fan och sen åt jag en banan med skalet på och spydde sen låg jag och skakade i sängen och trodde jag skulle dö, fick väldigt kraftig ångest, fick koncentrera mig jättemycket på andningen för jag trodde att om jag inte gjorde det skulle jag sluta andas och dö på direkten, sen gick dem dåliga känslorna över och jag var helt euforisk, testa dra på lite mer än man ska och fyll på efter behov, lycka till
P.S Akta så du inte ska göra några drogtester efter att ha använt Lepheton den ger utslag på både opiat och amfetamin tester. D.S