Helt galet underhållande program! Men mår lite smått dåligt när jag kollar på det. Framförallt när jag ser de där superutnyttjade killarna som hänger med Asbjörn...
Bakisrösten i första inslaget och "fikasuget" som slutade med drinkar. Detta i kombination med en del kommentarer han fällt i podcasten om sitt alkohol/valium/vicodin-användande.
Vicodinsen känns spontant farligare men jag tycker inte att han känns dekad. Vad jag vet har han varit glad i alkohol väldigt länge men det har aldrig spårat ur.
Fy fan vilka jävla skitstövlar där nere i Köpenhamn... Kyssa tio tjejer på munnen, som inte är med på det. Fy fan. Jävla praktarsele.
Någon jävla tönt som tror han är guds gåva till kvinnorna som ska lära ut killar som saknar självkänsla att "ragga" på tjejer. Han lurar av dem 60 000 och lär ut dem en jävligt taskig kvinnosyn.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2012-02-13 kl. 22:34.
Och där såg vi att det var stämbanden och inte spriten!!
Haha bra timing där. Men jag står ändå fast vid min oro kring hans alkoholkonsumtion - fredrik sa till exempel på Schulman show att de drack i snitt fyra öl per dag under inspelningen.
Haha bra timing där. Men jag står ändå fast vid min oro kring hans alkoholkonsumtion - fredrik sa till exempel på Schulman show att de drack i snitt fyra öl per dag under inspelningen.
Haha, fyra öl är väl inte så illa? Det snittar nog jag också.