2011-05-23, 03:20
Medlem
Har träffat en kille som är 28 och jag är 21, fyller 22. Vi har inte träffats många gånger men i alla fall, en sak som jag har börjat tänka på mer och mer; jag har bara haft sex med en person och det var några år sen, med min dåvarande pojkvän. Det var inte alls många gånger och jag är inte alls erfaren, vilket inte beror på att ingen vill vara med mig utan för att jag bara inte har känt för det. Jag måste känna attraktion både fysiskt och psykiskt för att vilja ha sex med en kille, ja det är så jag fungerar. Skulle inte alls må bra av att ha sex med en okänd person utan vill känna att killen ifråga inte tycker att jag är ett oviktigt ligg utan någon som faktiskt bryr sig om mig. Jag känner mig helt enkelt inte trygg om jag inte känner killen ifråga.

Nu i alla fall till det väsentliga: jag mår så dåligt på grund av min sexuella oerfarenhet ifall jag nu kommer att ha sex med den här personen som jag nämnde ovan. Sitter uppe nu, studerar och har mer och mer börjat tänka på det här. Är rädd att han ska tycka att jag är dålig på sex och har nu en massa negativa tankar kring det hela. Jag ser bra ut och kan få killar, så problemet sitter inte i att jag är oattraktiv, utan att jag är så extremt rädd för att han ska tycka att jag är dålig och att han ska se min oerfaranhet som något stort problem/fel. Vad skulle ni tycka om ni träffade en 21-22-åring som endast har varit med en kille och inte alls är erfaren/kunnig sexuellt? Mår verkligen dåligt och börjar känna mig ledsen och som en konstig person för det känns som att många tjejer i min ålder är erfarna och att det är det som killar söker. Inget fel om killar nu gör det, det jag mår dåligt av är att jag inte kan leverera det som många andra tjejer i min ålder kan. Snälla svara och endast seriösa svar, är inte på humör för skämt eftersom det här är allvarligt för mig.
Citera
2011-05-23, 03:23
Medlem
Denoms avatar
Jag skulle inte se det som ett problem om tjejen ifråga inser att det är någonting hon är dålig på och vill bli bättre på.
Citera
2011-05-23, 03:26
Medlem
kinkimonos avatar
The rule of thumb is.

Är det en tillfälligt förbindelse är det bra om hon är erfaren.
Är det nått seriöst är det bara bättre ju mindre hon har legat runt.

Fast finns regelbrytare till allt.
Tror om det bara fanns en typ av person så är oerfaren bättre för då kan man utveckla sexet tillsammans, då det blir galet bra.
Citera
2011-05-23, 03:28
Medlem
CarlSolomons avatar
Jag är övertygad om att du överdriver betydelsen av din erfarenhet, eller snarare din brist på sådan. Är man förtjust i en tjej är sexuell erfarenhet inte alls nödvändigtvis något meriterande. En tjej som är satans erfaren får ju lätt en slampstämpel, lite orättvist kanske, men så funkar det.

Är den här killen förtjust i dig eller kanske till och med kär i dig är jag övertygad om att han inte kommer bry sig ett dugg om hur bra du är i sängen.
Citera
2011-05-23, 03:29
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Väldigt positivt att du är selektiv med vilka du har sex med och inte särar på benen för vem som helst. Det tar ett tag innan sexet blir riktigt bra med en person, så såvida du är villig att anstränga dig tror jag endast killen din tar det positivt om du berättar för honom.
Citera
2011-05-23, 03:30
Medlem
Djonkos avatar
Någonting säger mig att när det gäller tjejer som du, som bara vill ha sex när det funkar psykiskt och fysiskt, är att det blir jävligt hett när det väl gäller. Så länge lusten finns där och du visar det kommer snubben inte tänka 2 gånger om du är erfaren eller inte.

Slappna av, släpp nojjan, det kommer bli bra sex då.
Citera
2011-05-23, 03:31
Medlem
Zelogaths avatar
Klickar ni så ska det inte ha någon betydelse.

Jag har inte heller så mycket erfarenhet, och precis som du så vill jag inte ha några lösa förbindelser som bara går ut på sex.
Jag skulle se det mer som ett plus om tjejen i fråga inte har legat runt med halva stan...
Man kan lära sig tillsammans, sedan tror jag dessutom att killar kan tycka att det är en chans att briljera också då du inte känner till så mycket knep i sänghalmen, så helt plötsligt får killen känna sig bra i sängen, typ.

Men det är mina spekulationer bara
Var inte orolig... och ifall, alltså i VÄRSTA fall, så kommer han reagera negativt.
Men vet du vad?
Isåfall så var han inte den rätta för dig ändå och du slipper lägga tid på någon som inte förtjänar dig
Citera
2011-05-23, 03:32
Medlem
Gyllenskieggs avatar
Tror du känner så där då ni precis har träffats,du känner han inte så bra,du blir osäker osv.
Rusa inte på,ta det lugnt med samlag.......ingen brådska.

När du känner han bättre så kan du säga hur det ligger till.Dessutom kanske du luskat fram att han inte haft många själv.Med tiden så PRATA !!
Som sagt,rusa inte på ........även om han vill ha samlag snarast.
Citera
2011-05-23, 03:32
Medlem
Speedkillahs avatar
Helt ärligt så skulle jag gilla personen mer får då slipper jag tänka på andra killar du har varit med det skulle inte vara något problem alls jag förstår riktigt inte hur du tänker det skulle bara vara ett plus på poäng alla har väll inte kunnat allt alla har varit där du är så det ingen stor grej tycker inte du ska tänka så
Citera
2011-05-23, 03:36
Medlem
Tokkers avatar
Jag råder dig att inte tänka på det så mycket. Anledningarna till varför du inte är sexuellt erfaren är något positivt, och om jag hade varit din pojkvän, och fått reda på detta, så hade det verkligen känts mer speciellt. Jag tar hellre någon som bryr sig om att man ska koppla på ett psykiskt plan, och inte är så sexuellt erfaren, än någon som endast bryr sig om fysiska egenskaper, men är väldigt sexuellt erfaren, alla dagar i veckan.
Citera
2011-05-23, 03:37
Medlem
Knappast ett problem. Det känns nog bättre för killen att du inte knullat runt massor.

Så, slappna av. Det spelar ingen roll.
Citera
2011-05-23, 03:44
Medlem
Jag skulle definitivt inte se det som negativt på något sätt. Att du inte hoppar i säng med vem som helst men faktiskt vill utbyta kroppsvätskor med honom kommer han bara må bra av att få höra.

Våga prata med honom om det är väl rådet jag kan ge. Visar han ingen förståelse för att du känner dig osäker så finns det fler fiskar i sjön.

Lycka till!
/s106
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här