2011-05-22, 23:29
Medlem
ibutus avatar
Gokväll!

Jag får ibland en 'skärande' känsla i bröstet när jag har sex. Det gör ondare ju djupare jag andas. Och det händer mest vid de långa passen i sänghalmen. Vad kan detta bero på? Är det farligt?
Det försvinner också rätt snabbt efteråt.
Senast redigerad av ibutu 2011-05-22 kl. 23:36.
Citera
2011-05-22, 23:38
Medlem
Du har gett "deep throat" en helt ny mening
Citera
2011-05-22, 23:55
Medlem
ibutus avatar
Hahaha!
Citera
2011-05-23, 00:13
Medlem
jhbgvgs avatar
det kan vara musklerna i bröstkorgen som gör ont för att man har ansträngt dem mer än vanligt. Fick så förut när jag ansträngde mig mycket och så du beskriver det var det för mig också.

http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sju...Ont-i-brostet/
Citera
2011-05-23, 14:08
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhbgvg
det kan vara musklerna i bröstkorgen som gör ont för att man har ansträngt dem mer än vanligt. Fick så förut när jag ansträngde mig mycket och så du beskriver det var det för mig också.

http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sju...Ont-i-brostet/

Jaha okej! Får hoppas att det var det som var problemet. Det verkar ju stämma bra.
Jag tror förresten att jag andas lite konstigt när vi håller på. t.ex att jag håller andan ibland och andas ganska oregelbundet. Men vi får se hur det går helt enkelt!
Citera
2011-05-23, 14:34
Medlem
jhbgvgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Jaha okej! Får hoppas att det var det som var problemet. Det verkar ju stämma bra.
Jag tror förresten att jag andas lite konstigt när vi håller på. t.ex att jag håller andan ibland och andas ganska oregelbundet. Men vi får se hur det går helt enkelt!

Kolla med en läkare, de gjorde jag och fick göra några "övningar" och nu är de bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in