• 2
  • 3
2004-10-16, 13:41
Medlem
Nemesis1s avatar
Spelar inte så stor roll vad du säger, eftersom du är minderårig kommer alla att se dig som ett drogoffer... För att ge ett seriöst intryck måste du vara minst 30, tjäna bra med pengar, vara gift och ha barn... Då först börjar folk tänka "han där klarar ju sig hur bra som hälst fast han knarkar"...

Tänk på att det var din mamma som fick dem att intervjua dig och hon har säkert sagt till dem att du har drogproblem... Att du sen använder tyngre droger som E gör inte heller saken bättre... Sorry, ,men de kommer att få dig att verka som ett problembarn, var så säker...
Citera
2004-10-16, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lim)E(miL
Hade inte klollat igenom tripprapport innan jag blev medlem. Tyckte det verkade som en riktigt bra forum med tripprapportdel och en vanlig del ang. droger.
Skrev ett tripprapport som var ganska seriös.
Sen börjar jag se mig om kring och hittar de mest konstigt berättelser skrivna på ett språk som min lillebror skulle kunna skriva bättre (han är 11år).

Dit jag vill komma är alltså, jag skrev mitt inlägg innan jag kom på det.

Så du dömmer alltså ut ett forum för en eller två rapporter?. Och jag har läst dina tripprapporter var så säker och dom var inte mycket och komma med.
Citera
2004-10-16, 14:08
Bannlyst
Hahaha, ja ställ för fan upp på att bli utfrågad,svara helt vrickat och bizarrt(typ att du skjuter hasch osv), samt sitt och fickrunka hela tiden!

Kan bli intressant och se om de trycker det i tidningen...för att inflika diverse moralkakor så krävs det en tragisk story fylld av elände.

MVH/ M.
Citera
2004-10-16, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plague
Så du dömmer alltså ut ett forum för en eller två rapporter?. Och jag har läst dina tripprapporter var så säker och dom var inte mycket och komma med.

Ja det gör jag plague, här på FB om någon skulle skriva en rapport om något som är uppenbart lögn så skulle den personen bli så utskrattad att han hade lämnat fb.
Har aldrig sagt att jag är bra på att skriva, jag ljuger däremot inte.

något mer?

Citat:
Skrev en tripprapport som var ganska seriös.

allt är ju relativt.
Citera
2004-10-19, 16:09
Bannlyst
Klockan 15.00 på måndag.
Citera
2004-10-28, 11:34
Medlem
Citat:
Klockan 15.00 på måndag.

Hur gick det?

Tänker dom publicera något?
Citera
2004-10-28, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
Nemesis verkar ju vara en hejjare på knark...

Tycker ni att knark smakar gott? Som jordgubb eller mer banan?

det brukar väl stå smaken på knarket i haschcafeérna i Holland där dom serverar det i form av kakor till kaffet (därav namnet haschkaka)???

PS: knarkets "hexblandning" är "kladdkaka" och alkohol är ingen drog
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in