• 2
  • 3
2011-07-01, 02:35
Medlem
Grimmjows avatar
Kanske de tog bort "light" på snus i och med att man inte fick kalla cigaretter light längre (som t.ex Marlboro Light).
Snusets light-version lär ju inte finnas kvar idag. Men light-cigaretten fimpas på för fullt
Citera
2011-07-02, 00:56
Medlem
tuffgongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmjow
Kanske de tog bort "light" på snus i och med att man inte fick kalla cigaretter light längre (som t.ex Marlboro Light).
Snusets light-version lär ju inte finnas kvar idag. Men light-cigaretten fimpas på för fullt

Haha, jo, men meningen med den här tråden är ju att få reda på när och varför light snuset slutade tillverkas, dock är jag ju mest lössnusare men hade ju vart kul o veta liksom.

PS: Är det någon som röker Lucky Strike i Västra Götaland längre eller e det bara jag?
Citera
2011-08-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffgong
rinner gör det, tycker mest att det är tvärtom, att original rinner mindre, men men, så e man inavel också.
Håller med dig, tycker också att white rinner mer än vanliga.
Citera
2011-08-19, 12:34
Medlem
tuffgongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herpaderpderp
Håller med dig, tycker också att white rinner mer än vanliga.
Sen så sliter ju White på spottkörtlarna har jag hört, eller vart de slemhinnor?
Citera
2011-08-19, 12:58
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffgong
Sen så sliter ju White på spottkörtlarna har jag hört, eller vart de slemhinnor?
slemhinnorna tror jag.

ont: så det kan sammanfattas med att general light numera är general silver (som ingen snusar) och det finns inga övriga snus motsvarande lightsnus?
Citera
2011-08-19, 13:28
Medlem
tuffgongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko.i.kuken
slemhinnorna tror jag.

ont: så det kan sammanfattas med att general light numera är general silver (som ingen snusar) och det finns inga övriga snus motsvarande lightsnus?
jag har sett General silver EN GÅNG i butik, men den verkar vara populär på diverse snussidor. Som en kille här längre upp i tråden sa så verkar den smaka skit o.O
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in