2011-05-22, 10:14
Medlem
Krogarns avatar
I fredags så satte jag in 300 kr genom en direkt banköverföring. Av någon anledning så kom pengarna inte in på mitt konto och jag kontaktade så klart kundservicen. De sa åt mig att ta en skärmdump över transaktionen och skicka den. Jag gjorde det och bad även om att bli kompenserad för alla komplikationer osv. Fick iaf svaret:

Citat:
Hej xxxx,

Tack för din skärdump.

Vänligen notera att vi har skickat denna vidare till vår Betalningsavdelning för undersökning.
Så snart vi mottagit ett svar återkommer vi till dig via email.
Tack för ditt tålamod!

Detta är ingenting vi kommer ha möjlighet att kompensera dig för.

Ha en fortsatt trevlig helg och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Med vänliga hälsningar
Emma
Betsson Support

Någon som varit med om något liknande? Kommer jag få mina pengar?
Citera
2011-05-22, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krogarn
I fredags så satte jag in 300 kr genom en direkt banköverföring. Av någon anledning så kom pengarna inte in på mitt konto och jag kontaktade så klart kundservicen. De sa åt mig att ta en skärmdump över transaktionen och skicka den. Jag gjorde det och bad även om att bli kompenserad för alla komplikationer osv. Fick iaf svaret:

Någon som varit med om något liknande? Kommer jag få mina pengar?
Förmodligen är du nu blåst på pengarna
Citera
2011-05-22, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lecatt
Förmodligen är du nu blåst på pengarna

Han kommer få in pengarna så fort han har mailat en screenshot på överföringen.
Citera
2011-05-22, 14:08
Medlem
Krogarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Han kommer få in pengarna så fort han har mailat en screenshot på överföringen.
Jag har gjort det och svaret jag fick var det jag citerade. Vart lite orolig för rent teoretiskt så skulle jag ju kunnat photoshoppa en skärmdump och skickat. Var typ 24h sedan jag mailade in bilden, hoppas på svar snart
Citera
2011-05-23, 20:58
Medlem
Hände samma sak för mig fast på Nordicbet, mailade in screenshot och allting, så de kontaktade Gluepay som är huvudansvariga och satte sedan in pengarna jag skulle ha haft manuellt..

Så jag tror det går att lösa om man bara ligger på dom lite..
Det är ju ändå lite pengar
Citera
2011-05-24, 12:15
Medlem
Krogarns avatar
Jag låg på dem och fick mina pengar igår. Spelade upp 300 till 900 och plockade ut Slutet gott allting gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in