• 2
  • 3
2011-06-01, 22:12
Bannlyst
Och nu kostar den 1799, dom kanske byter fötter
Citera
2011-06-03, 14:22
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjan
Har du svårt att läsa vad dom har som jag skrev?

Dom har många modeller, storsäljarna är 19 och 22 tum.
Har packat upp vår och vi är helnöjda, den var ändå för stor där den tippade bakåt för lätt.

Fortfarande ett skräpmärke, och dom har inte "många" modeller, dom har enligt prisjakt.nu och pricerunner 1 tv-apparat som säljs på någon åtminstone sånär butik (Ellos). Elektroniksaker som säljs på Ica, ellos, statoil, preem och liknande butiker ÄR skräpmärken, dom tar in billigast möjliga skit och slänger iväg det billigt och säger "Titta, vi säljer också TV-apparater, och är mycket billigare än *insert valfri elkedja här*".

Hur mycket du än dravlar om att dom har Bergsala i ryggen så ÄR handic ett budgetmärke utan dess like.
Citera
2011-06-03, 16:38
Bannlyst
Som jag skrev är denna svår att hitta på nätet, bara hos Ellos med en modell, men Maxi är en stor kedja och har flera modeller. Normalt handlar vi av vanliga handlare men Maxi är väldigt diversifierat så vi handlar lite kläder mm när vi ändå är där.

När frun var på hugget och ville bjuda mig på en ny TV för 999 tackade jag inte nej, tyvärr var den inte bra inne hos mig så den hamnade i köket där den fungerar utmärkt. Förra ggn köpte hennes pappa Anderson på Netonet dyrare, verkar vara ganska lika.

Jag vill själv bara köpa stora kända märken, men vi har råd att ta hem ett uddamärke på öppet köp. ICA gillar inte skandaler så skit är det inte men dom verkar inte sälja så mkt vad jag kan se.
Citera
2011-06-04, 23:22
Bannlyst
haha idag såg jag att de nya billigare som säljs har kantigare fötter som jag vill ha, vi orkar inte byta och jag fick en 19 tums istället att prova.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in