• 3
  • 4
2014-04-05, 14:40
Medlem
fotbolls avatar
Adriatic alltid bra

Alla dar i veckan

Den sagda Mozzarella i centrum köper alltid in stora partier med råvaror som har någon enstaka dags hållbarhet ... inte fräscht
Citera
2014-06-03, 10:23
Medlem
Crumbzzzs avatar
Bumpar bara för att: Pizzeria Baguetten har numera tagit över ifrån Ekkällan Pizzera som Lkpg:s bästa pizzeria enligt mig, jag har en del pizza-erfarenhet om man säger så!

Funderar starkt på att ta livet av mig idag, isåfall blir nog Baguetten "sista måltiden".
Citera
2014-10-07, 23:35
Medlem
Insomfornis avatar
Någon som vet vilka som har stora jävla pizzor? Känns som att de flesta i Linköping har blivit mindre. Det är inte alltid heller så roligt att testa någon annan då det är ett jävla lotteri.

Mamma Mia har en helt OK storlek men de smakar inte så bra.

Några tips? Pizzeria Victoria kanske? Är framför allt ute efter den bästa kebabpizzan...
Senast redigerad av Insomforni 2014-10-07 kl. 23:54.
Citera
2014-10-11, 14:02
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotboll
Adriatic alltid bra

Alla dar i veckan

Adriatic är en stor favoritpizzeria för mig.
Även Bari är inte dum.

Dock tycker jag att man skall hålla sig borta från Apollo i Skäggetorp.
har varit bra förr men inte nu tyvärr
Citera
2014-10-11, 14:04
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crumbzzz
Bumpar bara för att: Pizzeria Baguetten har numera tagit över ifrån Ekkällan Pizzera som Lkpg:s bästa pizzeria enligt mig, jag har en del pizza-erfarenhet om man säger så!

Funderar starkt på att ta livet av mig idag, isåfall blir nog Baguetten "sista måltiden".

Instämmer, baguetten är väldigt bra! Vet inte om jag håller med om att den slår ekkällan men dom har god pizza i vilket fall!
Citera
2014-11-20, 12:49
Medlem
Sämsta pizzorna har iallafall Mama Mia.
Citera
2015-07-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insomforni
Någon som vet vilka som har stora jävla pizzor? Känns som att de flesta i Linköping har blivit mindre. Det är inte alltid heller så roligt att testa någon annan då det är ett jävla lotteri.

Mamma Mia har en helt OK storlek men de smakar inte så bra.

Några tips? Pizzeria Victoria kanske? Är framför allt ute efter den bästa kebabpizzan...

Mama mia har inte ok storlek deras pizzor är jävligt små f iskt. Sen märker man att deras råvaror inte är de färskaste heller. Nä vilken rutten pizzeria. Svårt att slå baguetten speciellt när det är fraktfritt om man beställer 2 rätter från onlinepizza.
Citera
2015-08-15, 11:19
Medlem
Eyedols avatar
Har senaste gångerna beställt från pizzeria mona lisa. Tycker dem är goda men jag förstår inte hur dem kan leverera så snabbt. Igår beställde jag en vesuvio och en gyrosrulle. De ringde på 15 minuter senare med rykande heta måltider. Bor i ryd. Det tar förfan så lång tid för mig att ta på mig kläder och köra bil ner till stan..

What gives? Är det något fuffens på gång eller har de warped time and space?
Citera
2015-08-17, 23:00
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurik
Bästa pizzerian är den i Berga C, goda maffiga pizzor bra pris. Sämst är den vid Grindsgatan Grinden? dyra och skrala pizzor.

Slutade köpa pizzor där efter två händelser.
1. Kompisen blev förmodligen matförgiftad efter en pizza där.
2. Chansade ändå några månader senare. Lånade toaletten i väntan på pizzan. Det fanns ingen tvål och jag såg en i personalen använda den toaletten

Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Valentino har tydligen den bästa pizzan i Linköping och åttonde bästa i hela landet, i alla fall enligt den undersökning som OnlinePizza.se genomfört http://www.mynewsdesk.com/se/onlinep...-korade-949055

Dom är skitbra!
Citera
2015-09-07, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ufomammut
Skeppet och Adriatic är mina enda tips.
Skeppet är skit! Nån snålare pizzeriaägare får man leta efter, han står o tittar på kocken hur mycket ost han lägger på pizzan. Nae fyfan för det alkishaket.
Citera
2019-12-17, 17:55
Medlem
Shuriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnokThuttifem
Pizzeria Venezia (Ekholmen Centrum): Rätt goda pizzor. Förut lite för flottiga för min smak, men bättre nu. Ren och fräsch miljö. Dock är jag inte så förtjust i deras kebab, men det är väl en smaksak. 3/5

Pizzeria Venezia, Ekholmen är trevligast, man känner sig trygg och välkommen utan att bli utstirrad av ortenkillar.
Citera
2020-01-01, 22:50
Medlem
Pizzeria Venezia, och Bari har dem bästa pizzorna om man gillar sånt, bästa jag beställt från foodora är faktiskt en indisk restaurang kommer inte ihåg namnet men den ska tydligen ligga i Skäggetorp riktigt riktigt gott var det!!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in