2011-05-21, 07:45
Bannlyst
Var i helvete finns det sämst spelare?? Tänkte ja skulle börja lite cash game- full tilt tycker ja det är skönast på men det är ju helt ok spelare där, pokerstars likaså. Svenska spel- Man torskar ett inköp och folk hit and runnar och skriver fisk. Haha fan vilken piss sida med pissdåliga spelare. Såg pokerlistings att cake poker var bra värde, nån som spelat där?? Unibet är skön layout och ladbrokes med men det är väl också vassa spelare. Funderar på 888poker med. Svårt det där..

Allafall, var fan tycker ni det är lite halvtaskiga spelare och roligast att spela på.??
Citera
2011-05-21, 08:47
Medlem
teflonpannan69s avatar
Nu spelar jag ju inte onlinepoker direkt då, men är det inte så att alla bra spelare söker sig till de dåliga ställena och vips... Så har de bra gubbar me'.
Citera
2011-05-21, 08:56
Medlem
D3adMau5s avatar
Ilken nivå spelar du?
Citera
2011-05-21, 09:12
Medlem
Melongrasss avatar
Enet ska vara fiskigaste nätverket, dock hög rake och svårt att fixa account.
Citera
2011-05-21, 09:47
Medlem
danitys avatar
Ongame, iallfall upp till nl100. Vet att där finns fisk högre också.
Citera
2011-05-21, 09:53
Medlem
JoeDevolas avatar
Du skriver ju själv att Svenska Spel har pissdåliga spelare. Är dom dåliga på fel sätt?
Citera
2011-05-21, 11:10
Medlem
.bird.s avatar
Har aldrig mött så dåliga spelare som på Svenska Spel där alla i princip limpar. Dock spelar jag på de lägre nivåerna, men antar att de är sämre på de högre nivåerna också jämfört med FTP och PS som jag spela på förut.
Citera
2011-05-21, 11:35
Bannlyst
Spela den 25:e och hela den veckan. Finns ju rätt många gamblers som tiltar lätt just då. Hitta en site med mycket svenskar då jag inte vet när löneutbetalningar är i andra nationer.
Fungerar klockrent för mig iaf och då spelar jag inte ofta.
Citera
2011-05-21, 11:40
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Cake Poker kunde t.om jag spela in pengar på (Omaha). Och jag spelar aldrig poker
Citera
2011-05-21, 12:40
Medlem
Citat:
Spela den 25:e och hela den veckan. Finns ju rätt många gamblers som tiltar lätt just då. Hitta en site med mycket svenskar då jag inte vet när löneutbetalningar är i andra nationer.
Fungerar klockrent för mig iaf och då spelar jag inte ofta.

Något som jag oxå brukar hålla mig till men brukar börjar redan den 18:e när pensionerna betalas ut.
Funkar iaf på SvS och BWIN på de lägre nivåerna om man spelar tajt ABC-poker. Men har du dålig diciplin och tendenser till att tilta fungerar ingenting någonstans... I alla fall min åsikt efter åtta års spelande på nätet.
Citera
2011-05-21, 13:21
Medlem
xxanexxs avatar
Där det är högst rake och sämst bonusar
Citera
2011-05-21, 16:04
Bannlyst
Beror väl helt och hållet på vilken nivå du spelar på TS.

Men jag kan ju grunda på att du spelar under Nl100 dvs micros och då är motståndet lika kefft överallt, fokusera mer på ditt spel än vilka sidor du ska välja. Jag hade dock kört på FTP med tanke på klienten och att du faktiskt kan få lite RB där och även fin action och motstånd. Poker blir svårare och svårare för varje dag som går så get used to it..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in