Citat:
Ursprungligen postat av basedONreality
Shiiiiiiit... känner mig som en lapp på lsd, nästan. Har vart på krogen och tagit två drinkar med några kompisar. Vi va där runt tio. Och runt 11 tiden började jag känna mig lite småkonstig. Jag visste inte vad det var utan jag trodde det var alkoholen som slog på något sätt. Men sen kände jag att allt var roligt och glatt. Jag kände igen det men ville inte berätta det för mina vänner som jag trodde skulle bli jätteoroliga om jag berätta det. Så jag började gå hemmåt. Såg massa coola växter och hus på vägen hem som jag stod och kollade på och fantiserade massa sjuka saker. tog tillslut med mig en liten blomma hem och tyckte att den va fin. Tänkte ge den till pojkvännen men insåg att det måste vara något jag har fått i mig. något psykadeliskt? Berättade så gott jag kunde när jag kom hem men pojkvännen kunde inte föreställa sig vad det är för något.
Vet ni om det finns något psykadeliskt i pulver eller rinnande form? Som sagt var jag på krogen. Det enda möjliga är ju att någon måste ha lagt i något i min drink, eller vad tror ni?
stort tack till killen/tjejen som gav mig en gratis, rolig upplevelse iaf :P hur skulle hon/han kunna tjäna på att ge detta till mig? pff...
Har du tagit hallucinogena droger tidigare? För det är verkligen helt omöjligt att förklara hur det är, men det är rätt starka grejer det handlar om och du blir väldigt skev på dem. Vad för sorts hallucinationer hade du?