Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Toka bort det värsta, sen tvättar du dig. Jag måste säga att jag förstår de andra kulturer som tycker vi är lite äckliga med vårt toapapper. Tvättar man sig kan man leta och finna en lämplig kräm eller salva att använda efter.... Om du nu skulle ha hemorröjder och använda en salva mot det, vill du verkligen kladda där om du inte är ren?
Jag har ju inte hemorröjder så eventuell problematik kring detta behöver jag inte spekulera i. Sedan en tid tillbaka använder jag våtservetter som sagt. Detta måste vara ungefär det samma som att tvätta. Att ta av mig byxorna och ställa mig i duschen kommer ta minst lika lång tid som den procedur jag nu genomför vid tömmning. Ser inte att detta skulle underlätta. Båda metoderna lär ta ungefär lika lång tid med samma resultat. Dock tacksam för att du/ni tar er tid att hjälpa mig med vad som kan tyckas vara ett världsligt problem. För mig är det som nämnts inte det.
Testade
Aposterioris metod. Torkade mig som vanligt men istället för att rota efter de sista tarmväggsresterna knep jag igen ringmuskeln. Detta fick till följd att det efter ett tag började kli. När jag sedan kliade kom det rester av exkrement i kalsongerna. Detta för att jag kliade från kalsongens utsida så klart. Kommer trots detta ge det något försök till.