2012-04-16, 11:53
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nargileh
CHA är norrköpingsbaserat, dock så är dom knappast lika aktiva där som under storhetstiden. De enda medlemmarna jag kommer på just nu är Ashes & Play. Vad jag hört så lirar ingen av norrköpingsmedlemmarna olagligt längre, dock så sitter många av deras gamla pieces fortfarande kvar på linjeväggar o godståg
Njae, ashes hittar man en och annan ny tag från med jämna mellanrum, även sett nya paneler stå i yard, inga dåliga grejer heller. Värt att nämna är att det skådats i västerås. Rise glömde du nämna också.
Citera
2012-04-16, 17:26
Medlem
Mx_1337s avatar
CHA - Ashes, Ximer, Shuk (Rip), Wher (?), Yoga, Zero, Rise, Bender, Play, Bens, Smog, Vogue, Fizzy.
Såvitt jag vet och kan förstå iallafall.

Kan väl i dagens läge beskådas i Göteborg, Malmö, Norrköping, Linköping, Västerås, Örebro osv.

Dom har tidigare varit aktiva i Småland och andra delar av skåne.
Citera
2012-04-16, 19:28
Medlem
Braobhsads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
CHA - Ashes, Ximer, Shuk (Rip), Wher (?), Yoga, Zero, Rise, Bender, Play, Bens, Smog, Vogue, Fizzy.
Såvitt jag vet och kan förstå iallafall.

Kan väl i dagens läge beskådas i Göteborg, Malmö, Norrköping, Linköping, Västerås, Örebro osv.

Dom har tidigare varit aktiva i Småland och andra delar av skåne.

Skulle inte Vogue släppa en film förut? Minns att det låg nån trailer uppe på Whoa..
Citera
2012-04-16, 20:20
Medlem
Någon som skojade lite
Citera
2012-04-16, 20:57
Medlem
F-Ups är väl ett antal gubbar med va, har aldrig riktigt fått kläm på vilka.. Spit e ju en hejjare iaf!
Citera
2012-04-16, 22:52
Medlem
Wotoloms avatar
Vilka är med i WAS egentligen?
Citera
2012-04-17, 10:43
Medlem
Vilka syns på sthmls tunnelbana just nu?
Vem bombar stationerna?
Citera
2012-04-17, 12:08
Medlem
blabla-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Vilka syns på sthmls tunnelbana just nu?
Vem bombar stationerna?
Som vanligt i princip. På Stockholms södra sitter fortfarande två pjäser av Kris
och Mjau
Citera
2012-04-17, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabla-
Som vanligt i princip. På Stockholms södra sitter fortfarande två pjäser av Kris
och Mjau
Rullar pms eller fame?
Citera
2012-04-17, 17:59
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
och Mjau
Det är stört att dem fortfarande sitter.
Citera
2012-04-17, 22:33
Medlem
blabla-s avatar
Stört indeed, men min erfarenhet är att man brukar låta grejerna sitta där ett tag. Förra eller förrförra året satt väl BST + någon mer där under några veckor minst.

Angående PMS och FAME har jag ingen koll men jag ser i alla fall aldrig något. Men vad vet jag, man hinner ju aldrig se rull på tuben i alla fall. Det kanske finns värsta hemliga klotterkollektivet nere i tunnlarna vars verk bara sanerarna hinner skåda.
Citera
2012-04-17, 23:20
Medlem
Citat:
Stört indeed, men min erfarenhet är att man brukar låta grejerna sitta där ett tag. Förra eller förrförra året satt väl BST + någon mer där under några veckor minst.

BST + WOL satt där förra året i ett par månader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in