2011-06-19, 19:20
Medlem
NigguhScootchs avatar
Poliserna har full koll på den här tråden (och hela flashback) fick jag berättat för mig under senaste förhöret. Vilket inte var någon nyhet precis.
Citera
2011-06-19, 20:20
Medlem
å andra sidan så är det knappast något större jobb att kolla upp vem som är vem inom scenen. csg och snuten kan lätt gå igenom de fotoregister som finns i deras ägor.

"ja vet, jag skriver min tag och min crews namn bredvid varandra med samma burk i samma stil med samma cap, sen kan knappast snuten kolla vilket crew jag kör i"
Citera
2011-06-20, 16:49
Medlem
Bäver_s avatar
KK och Csg vet vilka alla är, vad man heter var man bor och hur aktiv man är.

Csg vet självklart vem jag är och det finns Csg:are på forumet som också postar här. Vilka det är får ni lista ut själva. Torskar man en gång eller blir igenkänd av olika anledningar så blir man det en bra stund framöver.

Jag är inte försiktig med vad jag skriver här, det som räknas är att inte torska när man gör någon riktig nytta samt veta vad som gäller om man ryker.
Citera
2011-06-20, 17:03
Medlem
Delegatezeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
KK och Csg vet vilka alla är, vad man heter var man bor och hur aktiv man är.

Csg vet självklart vem jag är och det finns Csg:are på forumet som också postar här. Vilka det är får ni lista ut själva. Torskar man en gång eller blir igenkänd av olika anledningar så blir man det en bra stund framöver.

Jag är inte försiktig med vad jag skriver här, det som räknas är att inte torska när man gör någon riktig nytta samt veta vad som gäller om man ryker.

Så de vet vem du är men kan inte sätta dit dig eftersom de aldrig tagit dig på bar gärning? Vad hindrar dem från att sätta span på dig?
Citera
2011-06-21, 13:10
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delegatezero
Så de vet vem du är men kan inte sätta dit dig eftersom de aldrig tagit dig på bar gärning? Vad hindrar dem från att sätta span på dig?

Jag har ett rent straffregister och all skadegörelse som är äldre än 2 år preskriberas.

Jag kör hela tiden men mycket periodvis för att sedan lugna ner mig. Jag gör mig själv
Oberäknelig och jag är absolut inte prioriterad i nuläget.
Senast redigerad av Bäver_ 2011-06-21 kl. 13:42.
Citera
2011-06-23, 21:42
Medlem
MrPancake32s avatar
Är de någon som har hört talas om "135 Terror Crew" håller till i Tresö, Sthlm söderort...
Citera
2011-06-23, 21:44
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPancake32
Är de någon som har hört talas om "135 Terror Crew" håller till i Tresö, Sthlm söderort...

Ryktas om att dem eldar upp saker för att sedan klottra på dem.
Citera
2011-06-23, 22:04
Medlem
MrPancake32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Ryktas om att dem eldar upp saker för att sedan klottra på dem.

Är de något du baserar på att läst tråden där jag redan skrivit eller är de något du hört på annat håll??
Citera
2011-06-25, 17:05
Medlem
Citat:

Ja, det här är väl deras fotolog?
Citera
2011-06-26, 09:58
Medlem
FloydForwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Gräs
Ja, det här är väl deras fotolog?

Hahaha!
Citera
2011-06-26, 11:13
Medlem
Blizzsuckss avatar
Citat:

Kan du inte ladda upp en bild på något NI har gjort? För jag antar att du är medlem i det här Terror crewet, förövrigt har jag aldrig sett eller hört talas om det och jag har vistats i Tyresö en hel del 2011
Citera
2011-06-27, 07:10
Medlem
smulade kottens avatar
Är TSD ett crew som har dött ut helt?
Tyckte man kunde se mycket gott av framförallt laser och case för ett tag sen.
Såg ett rull av t-rex för någon vecka sedan är väl alltid något men fan dom har legat i bättre.

Vad har hänt, torsk på samtliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in