2012-02-03, 16:51
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Tror du det själv? Programmet är uppbyggt som amerikanska Cops, vilket är till för att visa allmänheten hur pass goda människor poliserna och väktarna är och att de bara vill allas väl, samtidigt som de rensar upp bottenslasket som kostar de goda medborgarna en massa pengar..

(post #1000)
Ja, fast Cops om något visar ju vilken extrem brutalitet poliskåren i Usa för det mesta använder sig av. Men ja jag håller med dig, hittills har dom ju enbart visat vilka extremt snälla människor ordningsvakterna är.
Citera
2012-02-04, 00:05
Medlem
någon som har fotologg till WAS,BTB,BKC,SCIM,FSS,SALM?
om dom redan finns länkade i tråden så ber jag om ursäkt
Citera
2012-02-04, 01:37
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Tror du det själv? Programmet är uppbyggt som amerikanska Cops, vilket är till för att visa allmänheten hur pass goda människor poliserna och väktarna är och att de bara vill allas väl, samtidigt som de rensar upp bottenslasket som kostar de goda medborgarna en massa pengar..

(post #1000)

Jag hoppades det, trodde inte det.

Och det är verkligen inte uppbyggt på Cops. Vilket jävla skitsnack.

En av anledningen är, ja jag saxar citater från CSGs hemsda.

Citat:
-Vi valde att delta i programmet för att vi vill visa upp hur arbetet med att skydda infrastrukturen i kollektivtrafiken går till och vilka utmaningar som våra medarbetare har i sitt dagliga arbete. Det finns många mytbildningar och fördomar om det arbete CSG:s väktare utför och nu får vi möjligheten att visa hur verkligheten ser ut, berättar Göran Petsén, vice VD på CSG.
Dem har så mycket skit på nacken och vill visa att dem är snälla pirater som aldrig är elaka.

Så jävla förbannad, senast inatt såg jag dem små rävarna i ropsten. -13 ute och står bara i tröja utan jacka för att "smälta in", vilka vill ni lura?

Kom igen nu, CSG.

Nackskott.
Citera
2012-02-04, 11:24
Medlem
hehejadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Jag hoppades det, trodde inte det.

Och det är verkligen inte uppbyggt på Cops. Vilket jävla skitsnack.

En av anledningen är, ja jag saxar citater från CSGs hemsda.

Dem har så mycket skit på nacken och vill visa att dem är snälla pirater som aldrig är elaka.

Så jävla förbannad, senast inatt såg jag dem små rävarna i ropsten. -13 ute och står bara i tröja utan jacka för att "smälta in", vilka vill ni lura?

Kom igen nu, CSG.

Nackskott.
Det är visst uppbyggt som cops, enda skillnaden är att det utspelar sig i Sverige och det är ordningsvakter istället för poliser. Cops är uppbyggt på detta viset: Försnack om allmänt skit, uttryckning till valfritt ställe där action pågår, eftersnack där dom försöker boosta sina egon. Det är precis samma koncept lille vän. Det är som en snällare variant av Cops helt enkelt.
Senast redigerad av hehejadu 2012-02-04 kl. 11:29.
Citera
2012-02-04, 11:28
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehejadu
Det är visst uppbyggt som cops, enda skillnaden är att det utspelar sig i Sverige och det är väktare istället för poliser. Cops är uppbyggt på detta viset: Försnack om allmänt skit, uttryckning till valfritt ställe där action pågår, eftersnack där dom försöker boosta sina egon. Det är precis samma koncept lille vän.

Sen att du först förnekar till att det är som cops för att sen skriva samma sak som Attjagorkar tyder att du inte riktigt har koll på det du snackar om.
Den enda skillnaden är väl att offrena inte har rökt crack och sitter oftast i en bil, med vapen.
Citera
2012-02-04, 18:46
Medlem
kattfarsans avatar
Vilka är det som reppar AOD numera? Är det star, drow, oiks, luck osv eller är det nya förmågor? Tänkte mest på det man ser i retards osv.
Citera
2012-02-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattfarsan
Vilka är det som reppar AOD numera? Är det star, drow, oiks, luck osv eller är det nya förmågor? Tänkte mest på det man ser i retards osv.
Smet,irok. Men det är väl mest luck i retard? Knappt kollat
Citera
2012-02-05, 02:15
Medlem
Nargilehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattfarsan
satt å tänkte på precis samma fråga idag faktiskt! svårt att hålla koll på det där då ingen i det crewet verkar vara speciellt peppad på att signa pieces, samt att alla har ganska lika stilar
Citera
2012-02-05, 02:46
Medlem
Braobhsads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nargileh
satt å tänkte på precis samma fråga idag faktiskt! svårt att hålla koll på det där då ingen i det crewet verkar vara speciellt peppad på att signa pieces, samt att alla har ganska lika stilar

Dock är det självklart vem som har kört Drow, Irok och Aods grejer som är nyligen uppladdade på fotolog.
Citera
2012-02-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nargileh

Eller så är det så att den nya förmågan har bajtat alla gamla rävars stilar rakt av.
Citera
2012-02-05, 18:13
Medlem
är det någon som har läst kaos boken och isåfall va den bra?
Citera
2012-02-05, 19:46
Medlem
vem är det som blir gripen? http://www.youtube.com/watch?v=OrEoic9PWKw&feature=plcp&context=C39e66aaU DOEgsToPDskIO16sBfK6tiuoJtRFRthbF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in