2011-12-31, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
Vet att WEM har målat en del tillsammans med Was förmodligen de du sett isåfall.
kan det varit
Citera
2012-01-01, 21:18
Medlem
Frizks avatar
Någon som har bild/vet något mer om BKC crew i nacka som i stort sett bombade sönder hela Nacka?
Citera
2012-01-01, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frizk
Någon som har bild/vet något mer om BKC crew i nacka som i stort sett bombade sönder hela Nacka?

http://www.fotolog.com/mebrod2
Citera
2012-01-01, 22:42
Medlem
C20ruless avatar
Någon som vet mer om RC-crew? Har sett flera tags och utsidor på tågen som rullar på Redline.
Citera
2012-01-02, 17:23
Medlem
Virginies avatar
Vilka är med i VIM egentligen numera? Trodde jag hade koll på de gamle, men såg nåt av NISE (tror jag) signat med VIM. Aldrig hört talas om NISE... Ingen koll alltså.
Citera
2012-01-02, 18:00
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virginie
Vilka är med i VIM egentligen numera? Trodde jag hade koll på de gamle, men såg nåt av NISE (tror jag) signat med VIM. Aldrig hört talas om NISE... Ingen koll alltså.
Gör en två minuters stilanalys så tror jag du finner svaren själv. Lycka till!
Citera
2012-01-05, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Någon som vet vad som hänt med Faer, writer från Göteborg? Har sett massa signs från olika målare som säger "Free Faer". Om ni inte vill skriva öppet så ta det i PM

Robin åkte in.
Citera
2012-01-05, 17:47
Medlem
Citat:
KAOS
Citera
2012-01-06, 12:14
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:

http://www.ilovegraffiti.de/vim/

Dock inte aktiv längre, men fortfarande guld.
Citera
2012-01-06, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxxiez
Robin åkte in.

Alldeles för mycket snack om faer som är en liten fjortis/tuffkille.. im a right?

snacka om större writers istället som torskat/lagt av.
Citera
2012-01-06, 16:57
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frizk
Bara att de är en skam för graffitiscenen. Kan inte ens säga Kul att det körs när man ser det. Ett gäng småungar som snor moppar och leker jängsters
Citera
2012-01-07, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av femtekontot
Alldeles för mycket snack om faer som är en liten fjortis/tuffkille.. im a right?

snacka om större writers istället som torskat/lagt av.

n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in