2011-11-04, 19:51
Medlem
oklartsomfaens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
af är väl samma snubbe som drar DOCK, ser också DOCK som du ser AF. har för mig att det finns någon fotolog också men kan den inte utantill.
DOCK ska inte vara af så vitt jag vet.
Citera
2011-11-04, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
af är väl samma snubbe som drar DOCK, ser också DOCK som du ser AF. har för mig att det finns någon fotolog också men kan den inte utantill.

Jag skall kolla imorgon men jag tror faktiskt att jag sett DOCK oxo, men det är oxo nära "intresanta" infrastruktur objekt. Det jag funderar över om det är slumpen eller om det finns en koppling emellan infrastruktur objektet och signaturen....i övrigt struntar jag i "klottret".

Jag såg det av en slump, sen blev jag nyfiken....eftersom jag har lite koll på infrastrukturs objekt.
Citera
2011-11-04, 20:03
Medlem
hesten303s avatar
Ett logiskt svar är väl att AF kör mycket och utspritt?
Citera
2011-11-04, 20:11
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Diesel
Jag har varit ute och kört lite bil, och ser signaturen AF på vissa ställen men det är väldigt "långt" ifrån varandra, mer 10 mil, emellan de olika ställena.
Så min fråga är är AF något "gäng" eller?
Vet någon varför det bara står AF, och sen lite "klotter". Det som är intressant är att det ligger mycket nära andra "interssanta" infrastruktur anläggningar.

Vore kul om någon visste om det är något om detta...
kört lite bil? och du har set af ett par gånger och det är 10 mil mellan varje piece/tag du har set dom. du har kört genom halv sverige hahaha. har sett DOCK förut o han kör rätt så feta grejer har jag för mig om inte minnet sviker?
Citera
2011-11-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
kört lite bil? och du har set af ett par gånger och det är 10 mil mellan varje piece/tag du har set dom. du har kört genom halv sverige hahaha. har sett DOCK förut o han kör rätt så feta grejer har jag för mig om inte minnet sviker?

nej, inget fett...bara AF...på de jag sett 4st.
Citera
2011-11-04, 20:35
Medlem
AF syns ganska mycket i Linköpingstrakten, där är det ganska utspridet också. Kan det vara samma?
Citera
2011-11-04, 20:37
Medlem
Lejdbanans avatar
Brukar se DOCK på ett blått lastbilsflak som glider runt söder om stohlm en hel del.
Citera
2011-11-04, 20:41
Medlem
AktaFrillan!
Citera
2011-11-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
AF syns ganska mycket i Linköpingstrakten, där är det ganska utspridet också. Kan det vara samma?

Intressant att man åker 20 mil, för att sätta sin "TAG"...
Citera
2011-11-04, 20:57
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Diesel
Intressant att man åker 20 mil, för att sätta sin "TAG"...

Tänkte inte på att dom kan ha haft andra ärenden?

BST/AOD/MIS(MIZ) finns längs Norrlandskusten, och jag tror knappast dom tog någon "tagga baksidan på alla vägskyltar"-tour.
Citera
2011-11-04, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Tänkte inte på att dom kan ha haft andra ärenden?

BST/AOD/MIS(MIZ) finns längs Norrlandskusten, och jag tror knappast dom tog någon "tagga baksidan på alla vägskyltar"-tour.
Sådana där samhällsparasiter till kluddermakare har väl inga ärenden? Hade väl möjligen vart om dem skulle åka och köpa sådana dära droger då...usch!

Citera
2011-11-04, 22:14
Medlem
-abloys avatar
DOCK är samma som AF.
Floggen heter Blvewizion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem