2011-05-19, 22:47
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
ACW kommer från Gröna linjen

Fast han snackar ju om något "AWC"...
Citera
2011-05-19, 22:48
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Fast han snackar ju om något "AWC"...
Oj då
Citera
2011-05-20, 12:22
Medlem
loelboegs avatar
Skriver en liten fortsättning angående ugglorna i kalmar från den förra tråden.

Nu har tidningarna fått upp ögonen för dessa ugglor bl.a Barometern; http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/ugglan-som-ger-huvudbry(2785156).gm

Såg även tv4 idag stå och filma dessa ugglor, så nu börjar det hända saker här i tråkiga kalmar
Citera
2011-05-20, 13:37
Medlem
Xeno, vilka crews reppar han nu? vad gör han? Vad hände med fy? är det bara ligisd kvar i fy? view fortfarande aktiv? Vilka är med i FY?
Citera
2011-05-20, 15:42
Medlem
Vart är AER, CHILL, CIA och KAY/Trance?

MVH
Citera
2011-05-20, 18:01
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vilka är med i MRD nu för tiden?
Fubik, Guine, Night/Nite, Hazer, Dildo.
Citera
2011-05-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen-kommentar

MVH

Vet inte riktigt vart dom är, men skulle kunna gissa på att någon av dom iallafall kanske är hemma ikväll.
Citera
2011-05-21, 04:42
Medlem
niclos avatar
Var under en månads tid och jobbade i den nu mer döda staden Västerås, där jag växte upp när den blommade som vackrast i slutet av 90 och början av 2000 talet. Drog därifrån i mitten av 2000 och då hade staden börjat bli allt gråare. Förra helgen gick jag ner på stan och fick till min stora förvåning se två nya Mind och två nya IAK målningar? IAK var ju i början av 2000-talet ett av landets mest aktiva crews och definitivt det mest aktiva i Västerås. Mind var en av de mest aktiva i IAK-crew om jag inte minns jättefel (han var iaf med i IAK och väldigt aktiv), men det sista jag såg eller hörde om honom var att han slutat måla och blivit en hederlig hemmapappa runt 2003. Är det någon som har någon vetskap om detta? Har han blivit busig igen, för jag är helt säker på att det var samma Mind som förr då han har en mkt speciell stil. Jag är övertygad om att Mind hade gjort de två IAK målningarna också av samma anledning. Jag hade gått samma väg tre-fyra veckor tidigare och då var det tomt där, så han måste ha fått ett riktigt ryck och börjat färglägga stan, på samma maniska sätt han gjorde i början av 2000-talet. Jag har alltid gillat hans stil och det skulle ju vara riktigt kul om han kom igång och började reta gallfeber på Harry igen! Mind gjorde vad jag känner till de i särklass mest våghalsade och provocerande målningarna i bl a Västerås, i början av år 2000 och sedan tog det tvärt slut runt 2003-2004. Det skulle vara kul om någon mot förmodan visste vad som hände och vad som händer nu. Han var väldigt ljusskygg och hemlig även när han var som mest aktiv så jag antar att han inte är speciellt synlig nu heller, men kanske det finns någon som vet lite?
Citera
2011-05-21, 05:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen-kommentar

MVH

En från CIA är aktiv lite då och då fortfarande.
Citera
2011-05-21, 15:01
Medlem
acemazes avatar
Har WES börjat igen? Det var dött ett jävla tag men nu har jag sett nya målningar i råcksta.
Citera
2011-05-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
En från CIA är aktiv lite då och då fortfarande.
Okej längesen man såg deras galna chromisar och härliga stil.

Ni som undrar varför man undrar är för man kanske vill bli aktiv igen och skulle vara kalas om man stötte på gamla bekanta. Nej fuck facebook.

Gamla skolan kom tillbaka! Menar alla!
Citera
2011-05-22, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayOhR
Drar DSM från GBG fortfarande?

Har dom nånsin gjort det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto