Att du ens orkar diskutera en writer som du inte känner...
Om man nu skall åka över sin landsgräns för att klottra kan man väl testa att googla sin tag. Alternativt lägga till siffror.
Får man bara diskutera om sina polare här?
Jo, jag håller med om att man ska checka sin tag och alternativt lägga till siffror eller nån extra bokstav. Tyckte bara det lät fel när du skrev att man ska kunna sin historia.
Sitter här och har panikångest typ eftersom jag inte hade det intresset för graffiti på denna tiden och eftersom jag är bosatt och uppvuxen i alingsås så har jag alltid fått se KL.10 som har varit det ledande crewet och kört mest. Sökte lite nu på google för tänkte se om det fanns något om dom.
http://graffitisavedmylife.se/lucka-11-intervju-henry/ Intervju med henry från kl.10 (salad eller)
Vill bara ha lite klartecken då det var 8 år sedan dom var aktiva i alingsås.
Vilka var med i kl.10? Körde dom tåg eller i göteborg eller någonstans där i trakterna.
Om dom fortfarande är aktiva som henry säger i intervjuen vad går dom under nu? (alltså crewnamn)
Detta är bara för att jag är så jävla nyfiken och helt från mig att jag inte vet vilka grabbarna är. Vill helt enkelt bara dela med mig av deras fina konst
Påtal om KL:10, någon som vet något om KL:12? Antar att det är samma fast bara nån variation?
Sett lite kråkor i min stad nämligen, cirkus en timma ifrån såsen
Har inte hängt med alls inom scenen då jag inte målar själv längre, gjorde det bara när jag var yngre för skojs skull lite då och då. Tycker fortfarande det är jävligt fett med graffiti. PMS var ju helt klart "favoritcrewet" när jag var i tidiga tonåren så därför undrar jag.. Vilka crews/writers från stockholm subway stories är fortfarande aktiva? Som sagt har inte hängt med alls haha
Sitter här och har panikångest typ eftersom jag inte hade det intresset för graffiti på denna tiden och eftersom jag är bosatt och uppvuxen i alingsås så har jag alltid fått se KL.10 som har varit det ledande crewet och kört mest. Sökte lite nu på google för tänkte se om det fanns något om dom.
http://graffitisavedmylife.se/lucka-11-intervju-henry/ Intervju med henry från kl.10 (salad eller)
Vill bara ha lite klartecken då det var 8 år sedan dom var aktiva i alingsås.
Vilka var med i kl.10? Körde dom tåg eller i göteborg eller någonstans där i trakterna.
Om dom fortfarande är aktiva som henry säger i intervjuen vad går dom under nu? (alltså crewnamn)
Detta är bara för att jag är så jävla nyfiken och helt från mig att jag inte vet vilka grabbarna är. Vill helt enkelt bara dela med mig av deras fina konst
Vad ska man säga.. Vet vilka de flesta är, känner några, målat med någon av dem. Jag vet vad en av dem går under nu, ett crew i gbg.
Finns ett par tags runt om här i gbg också ja, men inga nya grejer.
De var väl 7-8 pers vad jag vet i crewet.
Vad ska man säga.. Vet vilka de flesta är, känner några, målat med någon av dem. Jag vet vad en av dem går under nu, ett crew i gbg.
Finns ett par tags runt om här i gbg också ja, men inga nya grejer.
De var väl 7-8 pers vad jag vet i crewet.
Är kl.10 och I <3 U samma crew eller är det crewet där alla fortfarande aktiva kl.10:rs är med idag?