2013-04-14, 22:15
Medlem
Nargilehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
Favoritmålare från HBG???
pojkarna i SOSW, om dom nu kommer därifrån. Saknar dom på stålen
Citera
2013-04-14, 23:47
Medlem
graffdatshits avatar
någon som vet något om hck eller hgk kanske det e dom skriver? dom e ifrån uddevalla tror jag
Citera
2013-04-15, 19:57
Medlem
PeaceLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nargileh
pojkarna i SOSW, om dom nu kommer därifrån. Saknar dom på stålen

HEOR och FOSIL

Vem håller yarden nu då?
Citera
2013-04-15, 22:54
Medlem
Har MJAU lagt av eller?
Citera
2013-04-16, 00:34
Medlem
korvryttarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smasksmask
Har MJAU lagt av eller?
Mjau var väl en av dom som drog till Kina och målade?
Har antagit att det är anledningen till mindre aktivitet från dom grabbarna, ska inte uttala mig om dom fortfarande är där eller ej dock.
Citera
2013-04-16, 12:41
Medlem
victoryzs avatar
Var kom BST ifrån egentligen? Känns som de poppade upp när scenen var påväg att halvdö vid 2007 nån gång och verkligen körde skiten ur hela stockholm. Ingen kan väl neka att de är kings sen ett par år tillbaka.

Vet att Beges och Dar kickade igång MIS, men vad kom övriga ifrån? Är det nya writers med en jävla massa energi? Jag tänker på Triss, Punk, Leg, Ice m.m. Sen har ju crewet ett egen stil måste jag säga, känns som de utvecklat S'et som synts mycket i stockholm senaste året.

Lirade dessa figurer under drömåren 2002-2005? Jag menar, Beges måste ju vara rätt gammal. Då borde ju inte resterande dudes vara 20 bast liksom.
Citera
2013-04-16, 12:50
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Var kom BST ifrån egentligen? Känns som de poppade upp när scenen var påväg att halvdö vid 2007 nån gång och verkligen körde skiten ur hela stockholm. Ingen kan väl neka att de är kings sen ett par år tillbaka.

Vet att Beges och Dar kickade igång MIS, men vad kom övriga ifrån? Är det nya writers med en jävla massa energi? Jag tänker på Triss, Punk, Leg, Ice m.m. Sen har ju crewet ett egen stil måste jag säga, känns som de utvecklat S'et som synts mycket i stockholm senaste året.

Lirade dessa figurer under drömåren 2002-2005? Jag menar, Beges måste ju vara rätt gammal. Då borde ju inte resterande dudes vara 20 bast liksom.

ABC 123 körde väldigt mycket i Gbg och med tanke på medlemmar som Punk, Ice och Sumo så finns grunden i Gbg .. ABC 123s förra tag och crewtillhörighet är inte så svår och klura ut, ser man på stilen han körde å
Citera
2013-04-16, 16:22
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz

Punk är ju också en gammal räv, förutsat att det är samma gamla Punk (kce). De andra undrar jag också över. Svinskönt att de håller igång hur som helst!
Citera
2013-04-16, 17:29
Medlem
Mx_1337s avatar
BST innehåller många som kommer från andra crews i grunden, både från Stockholm och andra städer.
Citera
2013-04-16, 18:00
Medlem
unoosws avatar
vad fan hände med abri?
Citera
2013-04-16, 21:18
Medlem
korvryttarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
vad fan hände med abri?
Hans stash med magic ink tog slut?
Citera
2013-04-16, 21:28
Medlem
Beges måste va en bit över 40. Han va ju kung i mitten på 90-talet i framförallt södra stockholm. BEGES RIZLA såg man överallt på den tiden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in