2013-02-11, 10:33
Medlem
femtekontot2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
någon som vet om s4lcrew fortfarande är aktiva?
edit: någon som hört något om hfc?

Smått dum fråga då det läggs fortfarande ut bilder på deras rull i "gbg tråden"

men det är väl bara 1-2 i S4L som är aktiva dock..
Senast redigerad av femtekontot2 2013-02-11 kl. 10:37.
Citera
2013-02-11, 13:32
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtekontot2
Smått dum fråga då det läggs fortfarande ut bilder på deras rull i "gbg tråden"

men det är väl bara 1-2 i S4L som är aktiva dock..

okej för jag har inte sätt något nytt utav dom i uddevalla sedan i somras typ .
Citera
2013-02-11, 13:44
Medlem
Citat:
okej för jag har inte sätt något nytt utav dom i uddevalla sedan i somras typ .

Dom kom antagligen på efter att dom sätt sina bilder att graff inte var nått för dom.
Citera
2013-02-11, 14:14
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White-rash
Dom kom antagligen på efter att dom sätt sina bilder att graff inte var nått för dom.

haha du har en poäng där fast dom la dock endel feta pieces sist jag såg något
Citera
2013-02-11, 14:24
Medlem
Citat:
haha du har en poäng där fast dom la dock endel feta pieces sist jag såg något
När du skriver så så känns det nästan som att du berättar om ett helt annat crew. Jag brukar inte recensera andra målare eller crews över internet - men nu gör jag ett undantag. Det jag har sett från dem faller inte under kategorin "feta pieces".

Talar man tågscenen i Göteborg så finns det andra målare eller crews som per automatik bör komma på tal hellre än att det frågas om just dem du frågar efter, så länge man inte har någon personlig koppling till crewet i fråga och bara vill veta vad andra tycker.
Citera
2013-02-11, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
När du skriver så så känns det nästan som att du berättar om ett helt annat crew. Jag brukar inte recensera andra målare eller crews över internet - men nu gör jag ett undantag. Det jag har sett från dem faller inte under kategorin "feta pieces".

Talar man tågscenen i Göteborg så finns det andra målare eller crews som per automatik bör komma på tal hellre än att det frågas om just dem du frågar efter, så länge man inte har någon personlig koppling till crewet i fråga och bara vill veta vad andra tycker.

Göteborg har bara haft tre bra exportörer av graff. Fups, Igs och Ocf. Resten klarar vi oss utan
Citera
2013-02-11, 14:58
Bannlyst
Citat:
Göteborg har bara haft tre bra exportörer av graff. Fups, Igs och Ocf. Resten klarar vi oss utan

Ocf, no way!
vad är bra med dom, förklara gärna..
Citera
2013-02-11, 15:10
Medlem
Citat:
Att det inte skulle råda delade uppfattningar om det vore att ljuga. Det finns andra målare och crews som har producerat bra material. Att försöka summera Göteborgs främsta och sedan nämna tre stycken känns ju inte bara helt fel utan även naivt, rent utsagt. Att säga var staden hade varit om det inte var för alla andra målare eller crews som har varit aktiva är svårt att säga men som kan sägas med säkerhet är att ingen hade målat i dagsläget.
Citera
2013-02-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Att det inte skulle råda delade uppfattningar om det vore att ljuga. Det finns andra målare och crews som har producerat bra material. Att försöka summera Göteborgs främsta och sedan nämna tre stycken känns ju inte bara helt fel utan även naivt, rent utsagt. Att säga var staden hade varit om det inte var för alla andra målare eller crews som har varit aktiva är svårt att säga men som kan sägas med säkerhet är att ingen hade målat i dagsläget.

Nu var det inte tre personer, utan tre crews. givetvis finns det nån enstaka grym utanför dom crewsen i götet genom åren med, men man kan lätt räkna dom på en hand, och de flesta har slutat måla, iaf slutat måla olagligt eller bomba som dom tidigare gjort.
Citera
2013-02-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greddelin
Ocf, no way!
vad är bra med dom, förklara gärna..

Dom syntes över hela staden, körde cleana kromblaffor till skillnad från så många andra nere i götet som försöker sig på samma sak. Göteborg har nog dagens tråkigaste scen öht för att vara en stor stad i sverige.
Citera
2013-02-11, 15:42
Medlem
Evropas avatar
Citat:

Borde inte detta inlägg ligga under "Humor"?
Eller möjligtvis "Konspirationer och alternativa teorier".
Citera
2013-02-11, 16:51
Medlem
Citat:
Nu var det inte tre personer, utan tre crews. givetvis finns det nån enstaka grym utanför dom crewsen i götet genom åren med, men man kan lätt räkna dom på en hand, och de flesta har slutat måla, iaf slutat måla olagligt eller bomba som dom tidigare gjort.
Jag skrev inte "tre personer". Det finns många utanför de crewsen du nämner som har gjort sin del. Jag är inte här för att promota målare eller crews. Du nämner att de flesta har slutat måla eller har slutat måla olagligt - det stämmer bra överens med de tre namnen du nämnde, vare sig de rör sig på andra kontinenter, målar lagligt, utför en bombing-runda ibland eller vad det nu kan vara.
  • De förstnämnda har hållit hög klass de senaste åren och har tidigare styrt staden med järnhand i nästan 10 år.
  • De andra crewet du nämner har nästan gjort samma sak bara att de inte har haft samma uppsving som de ovan har haft de senaste åren.
  • De sistnämnda har inte bidragit med något positivt till scenen på flera år, det är bara namnet som är den enda länken mellan vad de en gång var och vad det är idag.

Då är jag så ärlig som jag möjligtvis kan vara och slutsatsen är då att du inte riktigt tänkte till innan du postade ditt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in