Citat:
Ursprungligen postat av White-rash
Nu var det inte tre personer, utan tre crews. givetvis finns det nån enstaka grym utanför dom crewsen i götet genom åren med, men man kan lätt räkna dom på en hand, och de flesta har slutat måla, iaf slutat måla olagligt eller bomba som dom tidigare gjort.
Jag skrev inte "
tre personer". Det finns många utanför de crewsen du nämner som har gjort sin del. Jag är inte här för att promota målare eller crews. Du nämner att de flesta har slutat måla eller har slutat måla olagligt - det stämmer bra överens med de tre namnen du nämnde, vare sig de rör sig på andra kontinenter, målar lagligt, utför en bombing-runda ibland eller vad det nu kan vara.
- De förstnämnda har hållit hög klass de senaste åren och har tidigare styrt staden med järnhand i nästan 10 år.
- De andra crewet du nämner har nästan gjort samma sak bara att de inte har haft samma uppsving som de ovan har haft de senaste åren.
- De sistnämnda har inte bidragit med något positivt till scenen på flera år, det är bara namnet som är den enda länken mellan vad de en gång var och vad det är idag.
Då är jag så ärlig som jag möjligtvis kan vara och slutsatsen är då att du inte riktigt tänkte till innan du postade ditt inlägg.