Det jag syftar på är att hans Characters är väldigt lika
picasso .
Sedan är det självklart att man inspireras av andra konstnärer -
men jag tycker att han inspireras alldeles för mycket .
Ok, gjorde dock inte den kopplingen, men picasso hade ju så sjukt många olika stilar så det är inte lätt att hålla reda på alla
E det nån som vet om FHER lagt kannan på hyllan för tillfället, eller e re nån som sett något av honom på sistone? Har följt hans härjningar sedan Arsle-tiden då man pendlade på S-line och fick se nya grejer överallt.. Det var då mitt graff intresse började och än idag är han "kungen" för mig!
Om han han nu tagit timeout eller slutat så är vilan med all rätt befogad efter allt han gjort!
Träffade honom vid Norbergväggarna för kanske en månad sen.. Tror han softar just nu
Som rubriken lyder, vad hände med tk efter torsken? Åkte någon in? Hört lite saker om el*ps innan men vad gör han idag? på flogg ser det ut som om man fortfarande reppar hårt.
Någon som vet vad skulderna blev? är målet klart? dömda till vad? vilka staff osv
De är inte klara med förundersökningen ännu. Vad jag vet så kör de i gänget på som vanligt vilket leder till att målet blir större ju längre tid som går. Blir intressant att se resultatet. Personerna i fråga verkar, vad jag vet, inte bry sig nämnvärt. Frågan är ju om det är chill eller jävligt korkat. Spännande, minst sagt, med mål i den här storleken angående skadegörelse. Dessutom så målar ju personerna i TK inte själva, således bör även andra målare och crews vara en del av förundersökningen.
Dessutom var det väl aldrig någon direkt torsk det var frågan om? Givetvis har de vardera torskat flera gånger om men förundersökningen startades väl utan att någon just specifik torsk ägde rum? Kan ha fel, men det är så jag har uppfattat det.
Senast redigerad av kattfarsan 2011-07-12 kl. 20:48.