2012-12-25, 19:34
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
Kolla på hans youtube konto så ser du ju han reser genom Europa bra jävla mycket och även mycket ut europeisk material. Kommer ej ihåg hans youtube alias.
Bara att söka på Foim paris eller dyl. Annars så släppte han en fullängdare för några år sedan, kommer inte ihåg vad den heter dock..
Citera
2012-12-25, 19:36
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Bara att söka på Foim paris eller dyl. Annars så släppte han en fullängdare för några år sedan, kommer inte ihåg vad den heter dock..
vagabondz - never ending interail

http://www.youtube.com/watch?v=Y20IlItIFrQ
Citera
2012-12-25, 23:45
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Jag tycker Foim målar snyggt..

eh, jaha... men du måste väll ändå tycka att det finns jävligt många righters som målar bättre än foim? Annars vetifan pojk :/
Citera
2012-12-27, 23:09
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
eh, jaha... men du måste väll ändå tycka att det finns jävligt många righters som målar bättre än foim? Annars vetifan pojk :/
Nämn några du tycker är bra då, så kan vi se om det går att jämföra.
Citera
2012-12-28, 00:54
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Nämn några du tycker är bra då, så kan vi se om det går att jämföra.

Eh...? Nu förstår jag inte din baktanke men writers jag gillar blir väll antagligen de alla gillar? Katsu, Kidult, niche, twice, vizie, utah & ether, Rasko, ceno, Revok, Kegr, Saber och snak. Vilka gillar du då? Förövrigt bryr jag mig inte om foim skulle måla över hela jorden, sålänge han målar så fult tänker jag inte tycka om han sålänge han inte piecar månen eller en rymdraket.
Citera
2012-12-28, 09:42
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Eh...? Nu förstår jag inte din baktanke men writers jag gillar blir väll antagligen de alla gillar? Katsu, Kidult, niche, twice, vizie, utah & ether, Rasko, ceno, Revok, Kegr, Saber och snak. Vilka gillar du då? Förövrigt bryr jag mig inte om foim skulle måla över hela jorden, sålänge han målar så fult tänker jag inte tycka om han sålänge han inte piecar månen eller en rymdraket.

Hur kan man tycka om Kidult? Den största fjanten någonsin. Dubbelmoralens härskare.
Citera
2012-12-28, 09:56
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Hur kan man tycka om Kidult? Den största fjanten någonsin. Dubbelmoralens härskare.

Kidult och Katsu är lika stora töntar båda två.

"Graffiti is not art. Graffiti should promote crimes"

Haha fuck you.
Och sen Kidult med sitt antikapitalistiska dravel som är så JÄVLA BRAVE ALLTSÅ.
Citera
2012-12-28, 12:04
Medlem
NR-40s avatar
Citat:

Du är en jävla fjant jämfört med både kidult och foim.
Citera
2012-12-28, 12:34
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Du är en jävla fjant jämfört med både kidult och foim.
Säger killen som är jätte fascinerad kidult och katsu. Gör en hd film med smålökigt tema och tala högtravande om dig själv.
Citera
2012-12-28, 19:19
Medlem
Citat:

Kunde inte sagt det bättre själv. Skulle jag se Kidult nånstans skulle han få smaka knytnäve och ett knä i skrevet.
Citera
2012-12-28, 21:05
Bannlyst
varför ogillas kidult?

tell me
Citera
2012-12-29, 00:42
Medlem
Ni som säger att ni gillar Foim för att han kör kvantite borde ju fan gilla kidult, han kör ju kvantite om något. Foim är värdelös målar fult som fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in