2012-11-29, 23:32
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
Kan någon berätta om IFS, jag trodde det var ett utdött crew då jag hört det från ngt håll och det jag egentligen vet är att de är med i någon/några gamla filmer och har kört i min stad runt 00. Men nu precis har de kört nya ets tags på våra bondhåle tåg och när jag åkte igenom jönköping såg jag en del som såg ut att vara färska IFS tags utmed motorvägen och igemte "undr1". Berätta för mig om IFS tack!
Finns inte så mycket att säga. crewet försvann men började köra igen 06-07 ,, de kör mest i gbg nu för tiden med KTS och HNC. Finnss bilder på GBGGRAFF ifall du är intresserad
Citera
2012-11-29, 23:34
Medlem
William Petzäll , Sverigedemokratern som dog av en överdos berättade i gammal intervju i
Kvällens Uppdrag Granskning att han och hans polare klottrade när dom var unga.
Citera
2012-11-30, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
William Petzäll , Sverigedemokratern som dog av en överdos berättade i gammal intervju i
Kvällens Uppdrag Granskning att han och hans polare klottrade när dom var unga.

Jasså så de säger du!
Citera
2012-11-30, 09:02
Medlem
Nargilehs avatar
vem/vilka är Kell? har sett en del på gods, men kan inte gissa varitfrån i sverige h*n/dom kommer ifrån.
Citera
2012-11-30, 17:03
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Kan någon berätta om IFS, jag trodde det var ett utdött crew då jag hört det från ngt håll och det jag egentligen vet är att de är med i någon/några gamla filmer och har kört i min stad runt 00. Men nu precis har de kört nya ets tags på våra bondhåle tåg och när jag åkte igenom jönköping såg jag en del som såg ut att vara färska IFS tags utmed motorvägen och igemte "undr1". Berätta för mig om IFS tack!
IFS & KTS har kört en hel del, finns mycket tags i JKPG och några pieces längs med krösatåget söderut
Citera
2012-11-30, 17:58
Medlem
Citat:

IFS var med i Transit Rapetape va? Om jag inte minns fel var det den roligaste scenen i hela filmen
Citera
2012-11-30, 18:05
Medlem
stilnorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Ways = Disey, Slice...
Snow = Ziggy, Zack...

Fet piece av Disey från i somras:
http://img716.imageshack.us/img716/3599/disey01.jpg

Sitter(satt senast jag kollade) en hel del tags av slice och comes mellan stationerna i innerstan. Min fråga: Var det ziggy som var comes eller var de nån annan?
Citera
2012-11-30, 20:56
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
IFS var med i Transit Rapetape va? Om jag inte minns fel var det den roligaste scenen i hela filmen
Ja de är med i filmen, vilken scen syftar du på?
Citera
2012-12-06, 23:04
Medlem
graffsthlms avatar
Vem fan är det som hänger upp massa "mattor" längst alla tub och pendellinjer?
Citera
2012-12-06, 23:09
Medlem
addegraffftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Vem fan är det som hänger upp massa "mattor" längst alla tub och pendellinjer?

Någon Mohammed kanske?

Har WAS lagt av? Jag har inte sett så mycket av grabbarna på den senaste tiden.
Citera
2012-12-06, 23:13
Medlem
crewmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addegraffftw
Någon Mohammed kanske?

Har WAS lagt av? Jag har inte sett så mycket av grabbarna på den senaste tiden.

Det tror jag inte, har för mig jag sett nya pieces av dem från i somras. Det är Lipo från was crew och dem du snackar om då va?
Citera
2012-12-06, 23:23
Medlem
leninns avatar
Har beges gått med i AOD?

Jag och e det som. Jag sitter beges?
Senast redigerad av leninn 2012-12-06 kl. 23:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in