2004-10-11, 03:32
Bannlyst
det största mediabåget ngnsin,kan inte komma på ngn värre överdrift.
2004-10-11, 04:19
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gungmo
Ojoj, nu tänkte du så det knakade och skrev i fel forum...

http://forum.flashback.info/scandinavia/forumdisplay.php?f=40

Du har förstås besökt flera koncentrationsläger för att backa upp din åsikt också.
2004-10-11, 04:26
Medlem
haloklins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gungmo

1) Du menar att förintelsen aldrig ägt rum ;

eller

2) Du menar att det hade varit mer passande att döda på en höft ett tiotal judar/zigenare/handikappade etc.

Vilket av alternativen skall vara föremål för diskussion?
2004-10-11, 09:04
Medlem
UrSVensks avatar
Inte vet jag vilket han menar,personligen så är jag lite tveksam till siffrorna som nämnts....
Att judar m.fl. utrotades i lägren betvivlar jag inte,men jag är tveksam till siffrorna som nämnts.(inte att så många dog under kriget utan att så många dog i just koncentrationslägren)
Hur många som dog där vill jag inte ens gissa en siffra om,men jag tror att många dog med vapen i hand som stridande soldater i kriget som en del av motståndsrörelsen,andra av svält i krigshärjade områden o.s.v....men det är enbart vad jag personligen tror,kan inte backa upp det hela med siffror eller något...bara en magkänsla....
2004-10-11, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UrSVensk
Inte vet jag vilket han menar,personligen så är jag lite tveksam till siffrorna som nämnts....
Att judar m.fl. utrotades i lägren betvivlar jag inte,men jag är tveksam till siffrorna som nämnts.(inte att så många dog under kriget utan att så många dog i just koncentrationslägren)
Hur många som dog där vill jag inte ens gissa en siffra om,men jag tror att många dog med vapen i hand som stridande soldater i kriget som en del av motståndsrörelsen,andra av svält i krigshärjade områden o.s.v....men det är enbart vad jag personligen tror,kan inte backa upp det hela med siffror eller något...bara en magkänsla....

Jag har också hört några sjuka siffror....även om man kan diskutera sanningshalten i antalet så har de säkert ägt rum på det sätt som anges i historien.

Om det är 500.000 eller 5.000.000 är ganska oväsentligt...båda siffrorna är enorma.
2004-10-11, 11:25
Medlem
UrSVensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Nicklas
Jag har också hört några sjuka siffror....även om man kan diskutera sanningshalten i antalet så har de säkert ägt rum på det sätt som anges i historien.

Om det är 500.000 eller 5.000.000 är ganska oväsentligt...båda siffrorna är enorma.

Jo,siffrorna är för mycket oavsett,det enda jag enligt min egna högst personliga magkänsla ifrågasätter är just att det låter som alla judar som dog i kriget gjorde det som mjäkiga offer i koncentrationsläger....
Att antalet (7 miljoner är det jag minns mest) kan stämma är en annan sak,men jag betvivlar att alla dessa dog i lägren,många dog nog med vapen i hand,svältande o.s.v....
2004-10-11, 11:29
Medlem
El Zorros avatar
fel forum m.m.

Flyttas till konspirationsforumet.
2004-10-11, 12:29
Medlem
Och nu när det är här, använd gärna sökfunktionen. Innan forumet blev "Konspirationer & revisionism" så handlade det under rubriken "Revisionism" om uteslutande Förintelsen. Det finns med andra ord år av postningar om just det här.

/KT
2004-10-11, 22:35
Bannlyst
om"adolf" vunnit kriger !

hade vi haft 1 bättre"europa" !
2004-10-11, 23:04
Medlem
gungmo

Ärligt talat så är jag övertygad om att du på ingavis är kapabel till att vare sig bedömma hur Europa skulle ha sett ut idag om farbror Adolfs vansinne gått i lås. Likaså är du inte kapabel att begripa ett jota om vad som skedde unde andra världskriget. Fakta är att ytterst få utom de som personligen var med på den tiden kan till fullo förstå hur det var med allt från död och elände till politikens virrvarv mm.

Att sitta hemma i trygga Sverige av idag som finnig yngling på pojkrummet och bli missledd och indoktrinerad av div. Nazipropaganda och annat skit och få vilsna åsikter, är bara ett bevis på att nåt är fel med logik och sunt förnuft när drömarna får ta överhanden utan att nån vaknar i tid....

Dr Tinnitus
2004-10-11, 23:05
Medlem
gungmo

Ärligt talat så är jag övertygad om att du på ingavis är kapabel till att vare sig bedömma hur Europa skulle ha sett ut idag om farbror Adolfs vansinne gått i lås. Likaså är du inte kapabel att begripa ett jota om vad som skedde under andra världskriget. Fakta är att ytterst få utom de som personligen var med på den tiden kan till fullo förstå hur det var med allt från död och elände till politikens virrvarv mm.

Att sitta hemma i trygga Sverige av idag som finnig yngling på pojkrummet och bli missledd och indoktrinerad av div. Nazipropaganda och annat skit och få vilsna åsikter, är bara ett bevis på att nåt är fel med logik och sunt förnuft när drömarna får ta överhanden utan att nån vaknar i tid....

Dr Tinnitus
2004-10-11, 23:25
Medlem
Stängd

Det här har ju diskuterats i oändlighet tidigare. Finns minst 10kg trådar om det. Stängd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in