2011-05-17, 00:06
Medlem
Tjena! Min polare har ett litet problem. Han är 16 år och är väldigt framgångsrik inom bettingen, problemet är ju att han är under 18 och han vill inte tippa i butik utan på bettinghemsidor, pga mycket större ombud osv.. Ingen av hans föräldrar vill skapa ett konto för honom, och han vill inte att hans polare som är över 18 ska göra det, pga vilka skäl vet jag dock ej. Hur ska han göra? Han har skapat några konton på vissa bettinghemsidor men med fel personnr, han har dock tagit bort dem kontona för han är rädd att han gör något olagligt, gör han det? Isf vad är det för straff? Jag vet inte vad han ska göra, därför frågar jag er. Någon som vet vad han kan göra?
Citera
2011-05-17, 00:12
Medlem
EfterBlivandes avatar
Varför kan du inte skapa ett konto åt han?
Citera
2011-05-17, 00:12
Medlem
slackergurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heyeye
Tjena! Min polare har ett litet problem. Han är 16 år och är väldigt framgångsrik inom bettingen, problemet är ju att han är under 18 och han vill inte tippa i butik utan på bettinghemsidor, pga mycket större ombud osv.. Ingen av hans föräldrar vill skapa ett konto för honom, och han vill inte att hans polare som är över 18 ska göra det, pga vilka skäl vet jag dock ej. Hur ska han göra? Han har skapat några konton på vissa bettinghemsidor men med fel personnr, han har dock tagit bort dem kontona för han är rädd att han gör något olagligt, gör han det? Isf vad är det för straff? Jag vet inte vad han ska göra, därför frågar jag er. Någon som vet vad han kan göra?
Hur kan han vara framgångsrik om han aldrig kunnat betta?
Citera
2011-05-17, 00:17
Medlem
Jag skulle föreslå att "polarn" väntar med att betta tills han är 18 år.
Citera
2011-05-17, 00:19
Bannlyst
Men snälla tror du att vi är pappskallar eller? Din kompis? LOL du avslöjar ju till och med dig själv på texten.

Nej, tyvärr du får vänta tills du är 18 eller fråga nån kompis eller syskon.
Citera
2011-05-17, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EfterBlivande
Varför kan du inte skapa ett konto åt han?
Har redan konto på alla hemsidor, hehe =)
Citat:
Ursprungligen postat av slackerguru
Hur kan han vara framgångsrik om han aldrig kunnat betta?

Ledsen om det inte förekommit i texten, han har tippat i butik på svenskaspel. Däremot tröttnat på det, han vill ha konto mycket lättare och större ombud.
Citera
2011-05-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EyeFartedLOL
Men snälla tror du att vi är pappskallar eller? Din kompis? LOL du avslöjar ju till och med dig själv på texten.

Nej, tyvärr du får vänta tills du är 18 eller fråga nån kompis eller syskon.

Hahaha herregud, gå lägg dig istället.
Citera
2011-05-17, 00:36
Bannlyst
Citat:
Har redan konto på alla hemsidor, hehe =)

Låt han betta på dina konton då?

Smartass
Citera
2011-05-17, 00:40
Bannlyst
Citat:
Hahaha herregud, gå lägg dig istället.

Jobbigt o ljuga för sig själv. Du blir ägd på alla svar du får också. Låt din kompis betta på ditt konto.
Inte så svårt väl?
Citera
2011-05-17, 04:05
Bannlyst
Killen får ha tålamod och vänta tills han fyllt 18 precis som alla andra. Blir dessutom mycket roligare och betta sen när man stått ut och väntat i alla år.
Citera
2011-05-17, 08:07
Medlem
Germanofils avatar
Sorry grabben, men även om du nu blir framgångsrik så kommer du aldrig att kunna ta ut pengar från ditt fake-konto. De har hård koll på sånt!
Citera
2011-05-17, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Sorry grabben, men även om du nu blir framgångsrik så kommer du aldrig att kunna ta ut pengar från ditt fake-konto. De har hård koll på sånt!

Kan man gå igenom den spärren eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in