Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-10-10, 16:30
Medlem
...innan ni exploderar i uttryck av "din idiot det finns redan en tråd om detta .....etc....." vill jag nämna att jag redan har postat i tråden http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=119194&highlight=klickbara

då jag inte fått ngt svar där (död tråd?) och länkandet inte funkar så håller jag på att bli vansinning av att klippa o klistra. alltså startar jag en ny tråd.

nu funkar inte länkfixen för mig . kan det vara för att jag nu kör en version av windows xp med service pack 1? vad skall jag göra?! ingen av reg-tilläggen hjälper. jag har även PM:at Irrbloss men han svarar inte.
Citera
2004-10-10, 16:58
Medlem
david_båths avatar
jag kör med SP2 nu och SP1 förut och det fungerar med båda.

när slutade det fungera för dig?

du har alltså först Setup.Exe och sen flashback.reg?
Citera
2004-10-10, 17:06
Medlem
jrosens avatar
Funkar för dom allra flesta, annars skulle nog fler folk ha reagerat och uttryckt sin frustration..

Helt enkelt, Gör om, Gör rätt

edit: Sen bör du fortsätta i den tråden då det redan finns en om det. Denna kommer med största säkerhet bli låst strax..
Citera
2004-10-10, 17:06
Medlem
ahlmans avatar
Jag tycker att det är bra att en ny tråd skapas, den förra var för lång.
Citera
2004-10-10, 17:14
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Är den? Lösningen finns ju i första inlägget, resten är väl bara en massa tack och önskemål om förändringar. Finns ju egentligen ingen anledning att läsa mer än första inlägget om man vill lösa problemet..

För jag hoppas ju att Irrbloss fortsätter uppdatera första inlägget när han gör förändringar..
Citera
2004-10-10, 18:06
Medlem
Får det inte att funka med Mozilla trots att jag laddat ner Jumplink-grejset Är det några inställningar som ska göras på nåt sätt?
Citera
2004-10-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david_båth
du har alltså först Setup.Exe och sen flashback.reg?
där satt den! rent slarv från min sida. missade o köra setup.exe... moderator, var god lås!
Citera
2004-10-10, 21:00
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Får det inte att funka med Mozilla trots att jag laddat ner Jumplink-grejset Är det några inställningar som ska göras på nåt sätt?

Nä, det är väl bara att högerklicka på Länken och välja "jump file" i ny tab eller nåt sånt....
Citera
2004-10-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Funkar för dom allra flesta, annars skulle nog fler folk ha reagerat och uttryckt sin frustration..
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Är den?
Som diskussionerna i mitt äktenskap ungefär.
Citera
2004-10-11, 12:23
Medlem
Vänta nu... vadå jumpfile? Vadå setup.exe?? Hallå, om man startar en tråd som denna så är det säkert fler som har problem med detta... kanske är bra att förklara vad man behöver göra för att slippa "klippa och klistra". Jag har precis samma problem, så är det någon som utförligt kan förklara vad jag ska göra för slippa kopiera adresser i till förbannelse hela tiden?
Citera
2004-10-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Vänta nu... vadå jumpfile? Vadå setup.exe??
Här kommer en infolänk som kanske kan hjälpa...

http://home.comcast.net/~benbrausen/Funny/Posting.swf
Citera
2004-10-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Här kommer en infolänk som kanske kan hjälpa...

http://home.comcast.net/~benbrausen/Funny/Posting.swf

Inte hade du väl behövt göra hela den där informationsfilmen för mig. Men den var bra gjord och hjälpte till lite.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in