Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-16, 12:41
Medlem
TechoNisses avatar
tjenare har rensat min dator precis och sen tänkte jag att för första gången på många år att använda mig av virus skydd så jag kanske skulle slippa att rensa datorn för att den blir seg. men nu är de så att jag installerade AVG i lördags och redan igår så var datorn seg som en snigel-.-' är det fel på AVG eller är det datorn de är fel på?
för jag laddar aldrig ner några filer eller dyl,
Citera
2011-05-16, 12:47
Medlem
Det pågår inte en ordentlig scanning av din dator då? Har du många filer tar det rejält med tid ibland. Lägg in Microsofts antivirus annars, är snabbt och smidigt.
Citera
2011-05-16, 12:50
Medlem
Din dator är för dålig för AVG. Norton är ännu mer krävande, så ta nått annat än dom två. Eller köp en ny dator.
Citera
2011-05-16, 12:56
Medlem
Länk till Microsoft: http://www.microsoft.com/en-us/security_essentials/default.aspx
Citera
2011-05-16, 13:21
Medlem
TechoNisses avatar
okej, för har inte använt något virus skydd sen jag köpte datorn, då jag aldrig laddar ner några saker. men får väl bli att installera MS virus skydd ist. för annars måste jag bomba datorn igen och de orkar jag fan inte
Citera
2011-05-16, 13:36
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
okej, för har inte använt något virus skydd sen jag köpte datorn, då jag aldrig laddar ner några saker. men får väl bli att installera MS virus skydd ist. för annars måste jag bomba datorn igen och de orkar jag fan inte
Laddar ner Microsoft Security Essentials eller kör typ utorrent i Sandboxie. Båda funkar bra
Citera
2011-05-16, 14:13
Medlem
HasseBanans avatar
AVG är skit om du frågar mig. Det finns ett gratisalternativ som heter Avira som är mycket bättre och tar mindre plats.

Googla på Avira antivirus
Citera
2011-05-16, 14:38
Medlem
Buckshootas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse

Rekommenderar ESET NOD32, tar nästan minst av alla de kända AV programmen. nyckel bara fråga mig så fixar jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in