2016-08-11, 09:50
Medlem
kostymnisses avatar
Problem med att köpa dasspapper?
Har folk problem med att köpa deo/parfym för att de luktar svett annars med? Eller tvål för att de smutsar ner sig ibland?
Citera
2016-08-11, 09:53
Medlem
Nej, det tycker jag inte är speciellt pinsamt. Det är ju något alla använder så inget konstigt med det. Finns ju värre saker att köpa.
Citera
2016-08-12, 20:15
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
https://www.mat.se/search.html?q=toalett

Fantastikt A.A! Här har vi den praktiska lösningen på ts problem!
Citera
2016-08-12, 20:26
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Fantastikt A.A! Här har vi den praktiska lösningen på ts problem!
Fast då kanske den som lämnar ut kassen tycker hon är äcklig som bajsar?

Jag har inga problem med att köpa toapapper eller bindor etc, men min tonåriga dotter tycker det är lite pinsamt. Så det hör nog till åldern
Citera
2016-08-12, 20:28
Medlem
prolapse89s avatar
Jag tycker det är pinsamt att köpa bara toalettpapper, är det en del av ett större inköp tänker jag inte på det.
Citera
2016-08-12, 20:39
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer

Jag har inga problem med att köpa toapapper eller bindor etc, men min tonåriga dotter tycker det är lite pinsamt. Så det hör nog till åldern

Har du förklarat för din dotter att hon får dubbla vuxenpoäng när hon handlar toapapper och bindor.
Citera
2016-08-13, 09:06
Medlem
kostymnisses avatar
Varorna finns ju i affären för att folk (fler än er som tycker det är pinsamt) köper det så det är ju inte det minsta pinsamt. Vad skulle vara pinsamt att köpa i en vanlig affär egentligen?
Citera
2016-08-13, 10:13
Medlem
Är det pinsamt att mäniskan har ett rövhål? Klart man ska torka sig i röven!
Citera
2016-08-13, 10:17
Medlem
Katzyns avatar
Haha, för hon vill inte att kassörskan ska veta att hon går på toaletten ibland? Det hade nog den som sitter i kassan aldrig trott annars
Citera
2020-05-10, 12:43
Medlem
Prayuths avatar
Uppstår en pandemi blir ingen generad av att köpa toalettpapper.
Citera
2020-05-10, 13:28
Medlem
Sonny00s avatar
Toapapper är väl en vara som kan jämföras med exempelvis diskmedel tycker jag. En helt neutral vara som inte torde väcka något som helst intresse hos kassören eller hos övriga kunder.

Däremot kan jag tycka att föräldrar som handlar några stora flaskor Cola, flera chipspåsar och massa smågodis i sällskap med sina barn är rätt pinsamma. De lägger grunden till ett osunt ätbeteende hos sina barn. Ofta ska väl allt förtäras på en gång, vid det så kallade fredagsmyset.
Citera
2020-05-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Problem med att köpa dasspapper?
Har folk problem med att köpa deo/parfym för att de luktar svett annars med? Eller tvål för att de smutsar ner sig ibland?

Jag brukar köpa hem i en diskret förpackning så att det räcker i flera månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in